Nekad Wille13 | Medlem ansökning [Hassan321]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Wille13

Icke Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
21
Vad är ditt namn i verkligheten? Wille

Vad är ditt discord namn? Wille#2752

Vad är ditt födelsedatum? 1 November 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Emil Wikström och är 22-år gammal och kommer från Malmö.

Emil födes utan sin pappa för att han var med i ett krimenelt gäng och kunna aldrig se Emil för han gjorde massa dumheter dag för dag, däremot hade Emil sin mamma som hette Britt men hon var inte alls klok, när Britt hade gjort något som låg på henne så slog hon Emil för att det gjorde henne att må bättre.
Emil och hans mamma var väldigt fattiga, Emils mamma levde på sprit och Emil fick leva på tort bröd.

På grund av allt hans drama hemma gjorde det svårt på skolan också, de andra barnen slog Emil utan ingen anledning och retade honom för att han var fattig och för att hans mamma slog han, men det tog en vändning ett halv år senare.
Emil blev retad och slagen som han brukade bli tills han sa till sig själv.

-Nä jag kommer inte leva så här ett ända JÄVLA år till.

Emil springde allt va han kunde till utgången ner till staden och sen så blev han försvunnen i en hel vecka, det var tills polisen hade hittat Emil, de frågade vad som hade hänt och Emil berättade hela sin barndom för dem.
Poliserna kom i kontakt med Emils mamma och frågade om allt stämde om vad han hade berättat, Britt / mamman svarade

-Asså ja det stämmer... Jag menar jag slår han för att han inte förtjänar mer en så. Om jag ska va helt ärlig så tycker jag att det är skönt utan han.

Polisen svarade med en förbannad röst
-Hoppas att du kommer tycka det är skönt att vara i fängelset.

Brit svarade då
-VA VAD MENAR DU?!

Polisen svarade
-Japp vi har en patrull som kommer mot dig nu, du kommer hamna i fängelset.

Brit la på samtalet och blev senare gripen.
Emil däremot hamnade på SIS hem och fick nya vänner och han fick leksaker men det bästa av allt var MAT.

På Emils 20-års dag så tänkte han
-Nä nu ska jag flytta här ifrån och bli polis och hjälpa andra människor, så de inte kommer få det som jag!

Emil sa till de som tog hand om honom (inte hans mamma) vad han tyckte och de förstog, de gav Emil en sista hejdå kram och Emil sa hejdå till sina vänner och sen så byte han stad från Malmö till Unive.

Hans känslor för att komma ditt var nervöst, pirigt med också skit roligt!.
Nu har Emil fler tals vänner i Unive och har ett stort intresse inom polis yrket för att han skule tycka de var roligt att vara hjälten i en kritisk sitvation och vara den lugna personen. Emil hade många känslor både glädje, sorg, nervöse och mer.

Vad kan du bidra med till serverns RP? ag kan bidra med att ha en stabil nivå på scenarion, jag kan också tänka lite utanför boxen på ett scinario det jag försöker säga är att jag skulle kunna göra ett scinario som inte folk vågar / tänker på. Jag kan också göra att båda parterna av ett scinario bli roligt och bra:)

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Motpartens vins innebär T.ex om jag och en vän gör ett butiks rån så ska vi inte ta pengarna och skjuta gisslan och blåsa iväg med en jätte snabb bill, de vi ska göra är att ta pengarna invänta polis och förhandla med polisen. Sedan kör vi iväg med en bil som har ganska jämn hastighet som polisens bil så det blir roligt för båda parterna.

Hur hittade du Unive? Flera av mina vänner tipsade om den så jag började köra på den.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka