Accepterad Wille13 | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Wille13

Icke Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
21
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Wille/

Ditt Hex-ID: steam:110000136d1f6d2

Vad är din discord tagg? Wille#2752

Vem var det som bannade dig? Globe

Bild på banmeddelande: 20230430143943_1.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag var inne på polisstaionen och lootade ovh begick sundförnuft, de säger också att jag buggade inventory villket jag inte gjorde jag hade en människa hela tiden i mitt inventory så men andra ord borde de va omöjligt att jag buggade inventory.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade streamt i 27 timmar och tänkte nu vill jag ha lite action i mitt rpande. Då gick jag in i polisstationen och snodde en Glock 19 och en kniv (jag erkänner). Ja gvet att de är fel jag tänkte inte rätt

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. De var en bra sak att jag blev bannad så jag kan lära mig (vilket jag har gjort) de som jag tycker dok är fel är att jag måste få indragna roller efter jag har köpt för 300 kr (fattar att jag har fått indragna roller men också inte)

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad. Jag kom ihåg en av mina tidigare bans och de va sundförnuft tror jag.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle kunnat att tänka lite med min idiot hjärna innan jag tog besluten att ta saker ifrån polisstaionen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig, och jag kommer aldrig göra detta någon gång mer.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, jag fårstår de:)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka