Nekad Wille13 | Ban Överklagan (smokzy)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Wille13

Icke Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
21
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Wille/

Ditt Hex-ID: steam:110000136d1f6d2

Vad är din discord tagg? Wille#2752

Vem var det som bannade dig? smokzy

Bild på banmeddelande: 20230507201434_1.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag spelade krim som barn

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag som var med i Public enemye har allians mot Athenas, Athenas hade gängkrig mot några andra. Vi sköt mot dom och de sköt mot oss, jag märkte att jag hade bara ett skott kvar i magasinet och bestämde mig att fly. Jag flyr och då blir jag bannad. Jag har inte fått några tillsägelser för detta förut men nu fattar jag. ni kan dra min krim men varför drog ni mitt ped och medlemskap huh??

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker de är felaktigt att ni drar min ped och medlemskap men krim fattar jag men varför just ped och medlemskap?? Philip gav mig de där pedet, pedet skapar hela min rp och nu har ni förstört den igenom att tagit bort min ped och medlemskap. Bra jobbat:)

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja men minns inte va de var, tror de har varit sundförnuft.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att inte ha blivit krim för första början. När jag fick pedet utan Philip sa han inte något om de och jag har inte fått någon tillsägelse förut.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, men jag tycker ändå att de är felaktigt att ni drar min ped. och medlemskap och de kommer jag alltid tycka.
De som jag kommer göra anderlunda är att jag inte kommer spela som Krim.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka