Accepterad Wille13 | Ban Överklagan [3200]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Wille13

Icke Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
21
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Wille/

Ditt Hex-ID: steam:110000136d1f6d2

Vad är din discord tagg? Wille#2752

Vem var det som bannade dig? Limpis

Bild på banmeddelande: 20230430143943_1.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag riktade mot en annan som riktade mot mig

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag är med i Public enyeme och vi har allians mot Athenes, de hade blivit skottade då så hjälpte jag och några andra till för att förhindra skotningen vid Athenas. Då kom Offe (Unive news) och var kaxig och började rikta mot mig, vi har haft konflikter Offe och jag så jag drar upp min Glock för att rikta mot han som nöd värn, de var då jag blev bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. De var felaktigt på grund av att Offe riktade mot mig så jag förbrukade mitt nöd värn och riktade mot han vi ahr ahft många konflikter också så jag trodde jag skulle bli dödad,
sedan att Limpis säger att jag rpar som en 2 åring med Krim, jag rpar som en 7-åring och jag har inte fått någon tillsägelse att inte ha krim. Inte utav ägaren som jag fick pedet av eller när jag tog krim intervju (jag berättade att jag var 7-år där i karaktären min). Sista är att när jag försöker ta kontakt med Limpis och prata om detta så får jag en ban på 22 timmar i dc, detta tycker jag är felaktigt.
De är därför jag tycker den är felaktig

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag fick en felaktig ban för ett tag sedan som jag blev av med, så jag tror inte jag har tagit lärdom. Har också glömt mina tidigare

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte riktat på offe när han riktade mot mig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Antagligen att inte rikta när nån annan gör de, dock tycker jag att man får gö de om förbrukar sitt nöd värn.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka