Accepterad Wille1231 | Ban överklagan [Rahimii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Wille1231

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199120324751/

Ditt Hex-ID: Hex-ID: 11000014525188f

Vad är din discord tagg? D24#8690

Vem var det som bannade dig? Philip320

Hur lång tid var din ban? 48 dagar 22 timmar 39 minuter

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Suntförnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror dom valde banna mig pågrund av ett missclick. Jag jobbar på auto och mina kollegor vet själv om mitt missclickande problem. Jag blev bannad pågrund av att jag slog min kollega. Han hoppade in i någons bil och jag hoppade inte in i bilen som han utan bara tittade på bilen. Jag förstår självklart från hans sida att det var en ban men jag skulle precis skriva missclick i ooc chatten. Jag jobbar på auto och vet att sånt beteende att slåss inte verkligen inte okej! Jag skulle aldrig helt randon bara slå någon utan det är min escape knapp som är lite trög. Bara man kommer åt den så registeras det som om jag trycker på den.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kompis var vid Auto och skulle vänta på kunder som vanligt. Sedan gick han ut och då skulle jag trycka på push to talk alltså knappen N. Precis när jag gör det så nuddar jag escpae knappen. Han vet om att det är missclick men ska vara rolig och går fram till en bilförare som precis körde och ropar hjälp hjälp som om jag slog han med mening. Jag råkade och det vet han om men han skulle vara rolig för bilföraren. Han sätter sig i bilen och ropar hjälp hjälp. Precis när jag ska trycka missclick i ooc chatten så blir jag kickad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Han gjorde absolut rätt som bannade mig. Däremot tycker jag han borde ha haft några sekunder mer tålamod eftersom då hade jag hunnit med att skriva missclick. Det var en felaktig enligt mig eftersom jag råkade komma åt den lite lätt och det är lätthänt. Just därför jag beställt nytt tangentbord... Nu när ni har förstått min sida hoppas jag ni förstår. Jag råkade komma åt och skulle skriva missclick men det hann inte jag med tyvärr. Jag är ganska förståndig av mig och skulle inte slå någon helt random vilket ni nog förstår att man inte skulle göra

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Nej

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag försöker alltid vara så försiktigt med mitt tangenbord då jag vet det är sönder.. Jag fattar nu i efterhand att jag borde inte spelat idag med tanke på att det kommer imorgon och inte riskera en felaktig ban som denna. Just därför ångrare jag mig att jag spela idag. Jag borde tänkt efter mer men hoppas ni förstår att det bara var en missclick.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att vara mer försiktig, har även lärt mig nu att om det händer ska man alltid klippa det så man har bevis. Därför tog jag och laddade ner gforce så om det händer ett sånt här missclick igen har jag bevis på det. Har utvecklat allt och vill bara börja spela igen.hoppas verkligen jag kan få en chans till

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka