Nekad Wille10 | Medlem ansökning [Melvin13]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Wille10

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198951834164/

Vad är ditt namn i verkligheten? Jag heter Wilmer Svensson.

Vad är ditt discord namn? Wille#6970+

Vad är ditt födelsedatum? 2 Juli 2010

Berätta om din karaktär. Den har skilda föredrar. han är 20 år gammal i RP. jag har en bror som heter Ulle. min heter Oliver Petterson jag är snälle.
min karaktär har svart hår och blåa ögon. jag gillar Saab bilar för att dom billiga och snabba. jag har en flickvän men hon e inte i stan så ofta. det e allt som du behöver veta av min RP gubbe.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att det e kul att göra RP jag har kört detta nu i typ 2 år. jag VILL GÖRA BETRE RP MED ATT VARA MEDLEM. detta e allt för mig tack.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Det finns inget som behövs ändras med bidrag i RP jag tiger att min e bra.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Motpart är beteckningen på den som i ett ärende intar motsatt ställning till sökanden. I ett förvaltningsärende är förvaltnings myndigheten motpart till den enskilde sedan handlingarna i ärendet överlämnats till domstolen.

Hur hittade du Unive? för att den e den största swe RP servern och det e en bra RP har mina vänner sagt och jag vill göra bra rp på denna servern

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka