Nekad Wille1 | Medlem ansökning [ade.m.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Wille1

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? William

Vad är ditt discord namn? w1lle1

Vad är ditt födelsedatum? 3 Juni 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: William karlsson, 16 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll, mogen, omtänksam.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Jag heter William karlsson, jag gillar att spela fotboll och mitt mål i livet är att bli rik som fan. och få bra betyg för att få bra jobb. :D

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag är bra på att rp, rp är sjukt roligt man får nya vänner och får lära känna servern mer och jag känner för att bli medlem här för att jag vill testa något nytt i livet och testa unive.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man i FiveM inte alltid ska försöka vinna varje situation självv utan ibland låta motparten få övertaget om det passar scenariott så att det blir mer realistiskt och roligare RP för alla.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Bara i andra serverar jagg har spelat i och det var metagaming och har lärt mig av det

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Inte Vdma, Rdma, får inte metagaming, får inte ha bloodfx, får inte failrp, får inte säga grova ord.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är riktigt bra medlem på andra serverar har själv varit staff och på vilken t.ex ''avena'' ''förorten'' ''centic'' men kommer aldrig igen vara staff på centic så lalligt det var där

Hej!**

För att vi ska kunna granska din ansökan, så får du inte vara aktiv deltagare på en annan Svensk RP-server.

Du har 24timmar på dig att besvara detta meddelande och meddela om du vill fortsätta på endast Unive eller gå vidare till en annan server.

Hej!**

För att vi ska kunna granska din ansökan, så får du inte vara aktiv deltagare på en annan Svensk RP-server.

Du har 24timmar på dig att besvara detta meddelande och meddela om du vill fortsätta på endast Unive eller gå vidare till en annan server.
Yes hej jag besvarar tillbaka

Hej!**

självklart uppfattat

Nekad.

Anledning: Du har ej kompletterat din ansökan i tid.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång samt se till att du får med punkterna i meddelandet ovanför.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka