Accepterad Wille0802 | Medlem ansökning [Zikes]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Williamm

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
103
Reaction score
3
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198449891970/

Vad är ditt namn i verkligheten? William Karlström

Vad är ditt discord namn? Wユレレモツ#6288

Vad är ditt födelsedatum? 19 Februari 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär är 22år och heter Örsk Karlström. Örsk var uppväxt och född i en liten stad som heter norrtälje. han hade en bra uppfostran och en bra uppväxt. Örsk hade inga syskon, men han hade en mamma och pappa. mamman och pappan gjorde det bästa dom kunde för att Örsk skulle ha en bra uppväxt, dom åkte på semester varje vinter tillsammans, spenderade julafton, samt alla andra högtider och födelsedagar tillsammans. dock när örsk var 6-7år så skildes hans föräldrar. Örsk var så liten så han brydde sig inte så mycket och om dom inte hade skilts sig så hade inte örsk varit den personen han var idag. även fast hans föräldrar hade skilt sig så var han fortfarande glad. han fick fira jul 2 gånger varje år. en gång hos pappa och en gång hos mamma. samt som födelsedagar 1 gång hos pappa och en gång hos mamma, detta påverkade ju lite på han för det var ju dessutom svårt att behöva bo hos mamma 1 vecka sedan flytta till pappa nästa och så fortsätter det varje vecka hela livet. efter ett tag har ju örsk levt med det hela livet så det var ju normallt sen att flytta fram och tillbaks så det var ju inte alls jobbigt längra, örsk hade några kompisar i skolan som han brukade vara med på fritiden när han var liten. örsk är en snäll person som gillar att hjälpa folk och se dom glada.

nu är örsk 22år och på fritiden brukar örsk ströga runt i bmwn och vara med kompisar. örsk är singel and ready to mingle satt säj men han letar efter en fru som han kan leva med hela livet. örsk är väldigt intresserad av bilar och motorcyklar. örsk äger en bmw m2, m4 och 325et. just nu jobbar örsk som en reporter. och han sover i bilen. örsk gillar hamburgare från mcdonalds och redbull. örsk försöker också skaffa nya vänner och skaffa ett bättre jobb. Örsk har dessutom adhd så ibland kan han få lite ryck och bli lite arg, men annars så är Örsk en jätte snäll, omtänktsam och älskande person.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem på unive för jag vill ha serös rp, och jag tycker denna server har bra och seriös RP. denna server är en jätte bra rp för folk går inte runt och dödar som dom gör på dom flesta serversna. jag kan erbjuda med bra och hög nivå på min rp. jag bidrar också med att försöka utveckla min rp så gott som möjligt.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Unive intresserar mig för att dom har bra och seriös rp, bra jobb, massor med bra bilar, många aktiviteter och snälla spelare. unive är den bästa servern jag har spelat på, därför vill jag verkligen bli medlem så jag kan ansöka om till exempel mekonomen eller securitas. Jag har letat efter en sånhär rp server väldigt länge.

Hur hittade du Unive? Jag hittade unive från en streamer på twitch som heter drobz_1.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål på servern är att min karaktär får leva livet. att han får festa, köra snabba bilar, klubba, äga hus, att han ska bli känd i stan och att alla älskar han. jag vill att min karaktär ska skapa minnen och kunna hitta många vänner. mitt mål är också att bli krim och skaffa ett gang och göra bank rån.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål på unive är att få så bra och seriös rp som möjligt, på unive har jag möjligheten att utveckla mitt rpande och skaffa mer vänner. jag kan också bidra med att göra unive till en bra plats för alla.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, det är jag inte.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Godkänd!
Din whitelist ansökan har godkänts
Tråd låst och flyttad till Whitelist Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka