Accepterad Wille0802 | Medlem ansökning [Muddi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Williamm

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
103
Reaction score
3
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198449891970/

Vad är ditt namn i verkligheten? William Karlström

Vad är ditt discord namn? Williamm#6288

Vad är ditt födelsedatum? 19 Februari 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär är 22år och heter Örsk Karlström. Örsk var uppväxt och född i en liten stad som heter norrtälje. han hade en bra uppfostran och en bra uppväxt. Örsk hade inga syskon, men han hade en mamma och pappa. mamman och pappan gjorde det bästa dom kunde för att Örsk skulle ha en bra uppväxt, dom åkte på semester varje vinter tillsammans, spenderade julafton, samt alla andra högtider och födelsedagar tillsammans. dock när örsk var 6-7år så skildes hans föräldrar. Örsk var så liten så han brydde sig inte så mycket och om dom inte hade skilts sig så hade inte örsk varit den personen han var idag. även fast hans föräldrar hade skilt sig så var han fortfarande glad. han fick fira jul 2 gånger varje år. en gång hos pappa och en gång hos mamma. samt som födelsedagar 1 gång hos pappa och en gång hos mamma, detta påverkade ju lite på han för det var ju dessutom svårt att behöva bo hos mamma 1 vecka sedan flytta till pappa nästa och så fortsätter det varje vecka hela livet. efter ett tag har ju örsk levt med det hela livet så det var ju normallt sen att flytta fram och tillbaks så det var ju inte alls jobbigt längra, örsk hade några kompisar i skolan som han brukade vara med på fritiden när han var liten. örsk är en snäll person som gillar att hjälpa folk och se dom glada. Örsk vill skaffa vänner och bygga familj, sedan vill han bygga och starta ett familje företag.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag ska bli medlem på unive för jag har en hög nivå rp och är väldigt seriös inom denna server. Denna server har ett stort utbud på kriminalitet, chefsjobb, spelare och mm. När man är medlem på unive får man så mycket mer utbud på jobb, vänner och scenarion. Därför vill jag bli medlem.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag bidrar till en hög nivå och seriös roleplay. jag har varit medlem och icke medlem på denna server ett ganska bra tag nu, jag har koll på alla regler och hur man uppför sig i scenarion.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? man ska inte spela för att vinna ett scenario, man ska spela så det blir roligt för båda karaktärerna. t.ex om jag blir stannad av snuten ska jag inte alt logga utan jag stannar eller kickar dom och gör ett scenario även om min karaktär blir av körkort, bil eller hamnar i fängelse. som sagt, det ska bli roligt för båda karaktärerna.

Hur hittade du Unive? av en kompis och en streamer

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka