Nekad Wille0802 | Chef-jobb ansökan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Williamm

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
103
Reaction score
3
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Marja lisas

Vad heter du IRL? William

Vad heter du på discord? Wユレレモツ#6288

Hur gammal är du? 13

Hur många timmar har du på Fivem? 220

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag ansöker om detta jobb för jag vill kunna hjälpa marja lisas att bli en bättre plats . jag vill också bli chef på detta jobb för jag vill kunna träffa nya personer och se hur allt och alla har för bil smaker. jag anösker för jag vill få en ny slags rp i min karaktärs liv. jag tror nog att detta jobbet kommer passa min karaktär väldigt bra för min karaktär har hög nivå rp, seriös rp, jag har bra kunskap inom detta slags yrke för min farsa irl äger en firma och jagg har varit med flera gånger. och därför ansöker jag om det. jag vill bli chef på bilfirman för att jag älskar att jobba med bilar och har drömt om att äga en bilfirma sen liten då min pappa har ägt en bilfirma och man skulle ju vilja gå i pappas gener. Jag vill också ansöka för att jag tycker om att bossa. Jag kommer göra mitt bästa och försöka se till att det alltid är minst 1 inne på bilfirman hela tiden och håller koll. Jag kommer att anställa seriösa spelare och jag kommer se till så att alla och allting fungerar som det ska och jag kommer göra så ekonomin går +. Jag ansöker också om detta för marja lisas är en väldigt trevlig plats att jobba på och de som jobbar där är väldigt trevliga. dessutom så kommer jag såklart vara dubbelts så mycket mer online på unive om jag väl får chances på detta jobb.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag är bra med kunder, jobb ansökningar, ekonomi, och bilar. jag är dessutom väldigt trevlig och jag blir inte sur över små saker. som sakt har jag jobbat med bilar sen jag var liten och kan allt om bilar och jag vet hur man bemöter folk när man ska sälja bilar. Är en bra affärsman och vet hur man hanterar bilförsäljningar och jag kan enkelt få folk att bli intresserade av bilar. Jag har mycket kunskap inom detta då min familj irl har ägt en bilfirma. Jag kommer också vara bra med hur jag behandlar mina anställda/kollegor och mina kunder. jag kommer göra marja lisas till en helt ny nivå. och jag har mycket bra erarenhet me användning med /me och sånt. För jag jobbade på mekonomen innan och jag har väldigt mycket kunskap inom det området.

Berskiv din karaktär? Min karaktär är 22år och heter Örsk Karlström. Örsk var uppväxt och född i en liten stad som heter norrtälje. han hade en bra uppfostran och en bra uppväxt. Örsk hade inga syskon, men han hade en mamma och pappa. mamman och pappan gjorde det bästa dom kunde för att Örsk skulle ha en bra uppväxt, dom åkte på semester varje vinter tillsammans, spenderade julafton, samt alla andra högtider och födelsedagar tillsammans. dock när örsk var 6-7år så skildes hans föräldrar. Örsk var så liten så han brydde sig inte så mycket och om dom inte hade skilts sig så hade inte örsk varit den personen han var idag. även fast hans föräldrar hade skilt sig så var han fortfarande glad. han fick fira jul 2 gånger varje år. en gång hos pappa och en gång hos mamma. samt som födelsedagar 1 gång hos pappa och en gång hos mamma, detta påverkade ju lite på han för det var ju dessutom svårt att behöva bo hos mamma 1 vecka sedan flytta till pappa nästa och så fortsätter det varje vecka hela livet. efter ett tag har ju örsk levt med det hela livet så det var ju normallt sen att flytta fram och tillbaks så det var ju inte alls jobbigt längra, örsk hade några kompisar i skolan som han brukade vara med på fritiden när han var liten. örsk är en snäll person som gillar att hjälpa folk och se dom glada.

nu är örsk 22år och på fritiden brukar örsk ströga runt i bmwn och vara med kompisar. örsk är singel and ready to mingle satt säj men han letar efter en fru som han kan leva med hela livet. örsk är väldigt intresserad av bilar och motorcyklar. örsk äger en bmw m2, m4 och 325et. just nu har örsk inget jobb. men han jobbade på meko och securitas innan. och han sover i bilen. örsk gillar hamburgare från mcdonalds och redbull. örsk försöker också skaffa nya vänner och skaffa ett bättre jobb. Örsk har dessutom adhd så ibland kan han få lite ryck och bli lite arg, men annars så är Örsk en jätte snäll, omtänktsam och älskande person.

Hur ofta kommer du vara inne? Vardagar 5-6h
Helger 7-10t

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka