Nekad Wille0802 | Ban överklagan - William07

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Williamm

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
103
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198449891970/

Ditt Hex-ID: 11000011d2f1a82 (Hex)

Vad är din discord tagg? Williamm#6288

Vem var det som bannade dig? william07

Hur lång tid var din ban? perm

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? p bannad för problem spelare av william07

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag har väl antagligen fått för många bans (jag har runt 11 bans). nu när jag väl kollar på alla överklagningar är det väldigt dåligt gjort av mig. under denna tid på unive har jag försökt att förbättra och utveckla min rp. jag som person i verkligheten är en väldigt kvick och snabb individ, hur jag vet detta är för jag gjort utredningar inom bup. detta gör då att jag tänker snabbt och utan att tänka mig för. som man har sett så kan jag ibland vara en väldigt mogen rpare och ibland en jätte irriterande lallare. jag märker oftast när det börjar gå överstyr så då försöker jag att styra över scenariot och avsluta det eller börja va seriös. dem flesta bannsen jag har har jag lärt mig mycket av. jag har lärt mig vad man får och inte får inom lall, vdm, rdm, powergain och mm. jag ser att detta är ett allvarligt problem, men jag ska göra allt jag kan för att rpa seriöst och på en hög nivå. jag ska visa mina kompisar hur man beteer sig dessutom så dom inte heller riskerar en p-ban. jag önskar du philip ser detta och läser och förstår vad jag menar och att jag verkligen vill försöka få en andra chans och uttnytja den chansen igenom att öka min rp och sätta den på en högre nivå än någonsin.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag hade precis satt in min bil i garaget sedan drog jag och handlade med mamma. när jag väl är i butiken får jag en notis på telefonen, då hade willliam07 @ mig i Medlems chatten och p bannat mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag har gjort fel igenom att utnyttja mina chanser. jag har rpat på ett dåligt sätt och jag har inte betett mig inom reglerna på unive. jag har lallat, powergainat och mycket mer. detta kommer aldrig ske igen.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja, jag har blivit bannad här tidigare. jag blev senast bannad för powergain. den bannen har jag tagit lärdom av att man inte ska köra sin bil/fordon som en dåre. t.ex om jag har en urus som går i 500 ska jag inte åka gasen i botten på torget för då flyger jag liksom fram och kan åka in i allt möjligt som t.ex personer, bilar, stolpar, väggar och träd. man ska hålla en bra fart som t.ex 80-100 i stan och kanske 160 på motorvägen. så gör man iallafal om man har suntförnuft.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat utveckla min rp mycket mer innan jag börjar rp på riktigt. jag hade kunnat gått igenom alla regler 1 gång till bara för att ha koll på allt 1 sista gång. istället för att lära mig rpa igenom att få bans och ta lärdom av dom hade jag kunnat lärt mig rpa utan bans och istället med forumet, forumet som har lista med regler. det hade fungerat både bättre för mig, servern, staffsen och andra spelare. när jag är slarvig med reglerna och börjar t.ex lalla då förstör jag för dem spelarna som är runt omkring mig. det är inte så roligt för dem, jag har själv varit i dem situatonerna när man har ett bra scenario och sedan kommeer det någon och börjar lalla eller något som ett exempel.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag, jag har lärt mig att man ska ta ansvar och vara seriös i alla tillfällen inom RP. När man rpar ska man kunna alla regler, veta hur man använder animations, /me, /sme etc. man ska inte lalla eller vara oseriös. man kan ha kul utan att behöva bryta några regler eller så. om jag blir unbannad så kommer jag inte riskera några chanser, jag kommer direkt börja läsa på regler och öka min rp till en ännu högre nivå. jag ska skaffa ett jobb sedan ett chefs jobb och kanske till och med Kriminalitet. efter denna ban kommer jag vara extra försiktig och jag kommer ta väldigt mycket lärdom av denna ban. dessutom ska jag börja kolla lite på rp streams och så, så jag lär mig lite mer om Krim, hög rp nivå och mycket mer. Tack för mig!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka