Nekad Wille0802 | Ban överklagan [Vasse27]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Williamm

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
103
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198449891970/

Ditt Hex-ID: 11000011d2f1a82 (Hex)

Vad är din discord tagg? Williamm#6288

Vem var det som bannade dig? vasse

Hur lång tid var din ban? 7dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: Copbait,fearrp ~vasse27.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag failrp igenom att rikta vapen på poliserna medans dom redan höll upp vapen. och sedan abusa min emote igenom att laga min bil i förarsätet. och jag hade väldigt långt snutjag och drog ut på det.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag drog fram glock på en snut och hota med att skjuta om han kom nämre och sedan laga min bil i förarsätet. sedan böreja polisen skjuta och jag drar iväg med min bil.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ingen aning. jag var på piren skulle säga t en grabb att sluta försöka sälja sin bil precis där man tar ut den så jag och flertals andra kan ta ut våra fordon. sean råkar jag missclicka och slå ena grabben (jag skrev miss i chatten för att klargöra att det inte var meningen) men han verkade inte se det eller höra att jag sa förlåt det var inte meningen. så han slår mig 2 gånger igen så jag ligger i baken. då blir jag sur och slår tillbaka sedan hoppar jag på anders (min polare) s hoj och ska åka därifrån. då bannar smokey mig för lall.

Jag har tagit väldigt mycket lärdom av denna ban/ Mvh William.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat stanna för polisen för det första. och sedan lyssnat på dem istället för att dra ifrån dem. för det gör det både enklare för MIG och för Polisen. sedan hade jag kunnat lyda reglerna i stan igenom, att inte köra för rött.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag, man ska alltid rpa på rätt sett även om det inte blir kul för din ända. jag skulle stannat för polisen för dom hade kunnat bara pratat med mig och kanske till och med en liten böter. helt ärligt erkänner jag det jag gjort och jag förstår konsekvenserna. en böter på 2500kr hade suttit bättre just nu än en 7dgr's ban. detta tar jag väldigt mycket lärdom av för jag hatar att skriva ban överklagorna och det ska jag inte behöva göra något mer för jag ska sköta mig (:

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Jag vill att du väntar tills imorgon o gör en ny banöverklagan då så du får tänka över lite dina misstag du gjorde.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka