Accepterad Wille0802 | Ban överklagan [Sandberg]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Williamm

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
103
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198449891970/

Ditt Hex-ID: 11000011d2f1a82 (Hex)

Vad är din discord tagg? Wユレレモツ#6288

Vem var det som bannade dig? bosse

Hur lång tid var din ban? 2 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: lalare ~sBosse. Återstår: 2 dagar Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag lallade lite genom att vara kaxig å sånt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag råkade köra på nån lite löst, så jag hoppade ut å kollade så de gick bra. sedan såg det ut som samma snubbe som tog min bärgnings bil en timme innan. då tog jag hans motorcykel och sen lämna ja tillbaka den 1 minut senare. sen blev hon kaxig efter jag hade sagt förlåt så sa jag att du mukar med fel person.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja jag tror ja gjorde fel

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har tagit lärdom av dom för alla dom var lall och jag har lärt mig hur man inte ska lalla och att man ska ha sunt förnuft

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat låtit hennes motorcykel vara.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte lalla så mycket genom att inte ta folks motorcyklar i 1minut för dom tog mitt tjänste fordon!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka