Accepterad Wille0802 | Ban överklagan | Bl0cket

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Williamm

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
103
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198449891970/

Ditt Hex-ID: 11000011d2f1a82 (Hex)

Vad är din discord tagg? Wユレレモツ#6288

Vem var det som bannade dig? Lenny Rakblad.

Hur lång tid var din ban? Kanske runt 3 dagar.

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: Lall + suntförnuft ~Lenny Rakblad.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag och en kille hade bråkat i över en halv timme och han slog mig å sånt och sen tog han min bil och sedan tog jag hans bil och försökte köra iväg. så jag tror dom bannade mig för jag tog hans bil.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag tog en kille bil för han hade tagit min nån halv timme innan.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel genom att lalla lite för mycket, och ta hans bil.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har lärt mig att jag ska sluta lalla och tänka innan jag gör saker, pga att jag blivit bannad nu, så ska jag bete mig och börja rpa ännu bättre och inte lalla. jag ska sluta ta folks bilar, inte lalla och använda sunt förnuft.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat låtit han varit och inte tagit hans bil, och istället ta min egna bil och köra.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att man inte ska ta andras bilar och att man ska använda sunt förnuft och att inte lalla.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka