Nekad Wille0802 | Ansökan till Servervakt[Karimoooooo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Williamm

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
103
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? william

Vad heter du på discord? williamm#6288

Ange ditt födelsedatum 19 Februari 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. varje dag minst 6 timmar om dagen på vardagar och över 12 timmar på helger.

Hur länge har du varit medlem på Unive? över 1 1/2 år

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 15+ men jag har lärt mig av dem bannsen

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. en servervakt har som uppgift att hålla koll på folk medans man rpar. om jag hade varit sv hade jag rpat som normallt men hållt lite extra koll på allt och alla och om någon bryter en regel, gör regelbrott så aggerar jag igenom att göra en timeout eller temp ban. jag som servervakt ska se till så alla rpar på en bra och seriös nivå, så unive kan vara på sin högsta potensiall. Jag som sv ska vara mogen, hög nivå rp, seriös och kunna agera snabbt om jag misstänker regelbrott. man ska verkligen inte använda sin sv position för att t.ex ressa sig själv om man dör i ett scenario eller liknande. då det är väldigt lalligt och oseriös rp. som sv har man ganska mycket ansvar enligt mig. man ska därför vara väldigt mogen och seriös.

Varför vill du bli servervakt på servern? För jag har märkt hur vissa folk beter sig ingame igenom att lalla, prata ooc ig, racism, oseriösa, omogna, använder ooc som en rp metod, vdmr, rdm osv. detta tycker inte jag är så nice att rpa med. själv har jag lärt mig av alla mina bans och vill nu hjälpa servern genom att försöka banna och kicka lallare osv. jag har mognat väldigt mycket under detta år och har blivit väldigt intresserad i denna server. jag vill ha en seriös rp miljö och jag har sett ganska många lallare och folk som fear rpr i staden. därför vill jag bidra till servern igneom att bli SV och kunna banna och kicka dom som lallar osv. jag vill dessutom utöka mina gränser, med det menar jag att jag vill verkligen göra en nytta på servern. jag vill gärna också ansöka om medlems ansvarig för jag älskar att läsa folks ansökningar. men det tar vi en annnan gång. jag vill dessutom kunna straffa regelbrytare osv.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. korruption är ju när man utnyttjar t.ex om jag gör /revive (mig själv), när jag väl blir skottad eller krashar med min bil. det är inte bra och mogen rp. folk som gör korrupta saker som att reviva sig själva är väldigt tråkiga rpare och oseriösa. detsamma med abuse det kan förekomma om man t.ex använder sig av /kick eller /ban för att man är arg på en polare ooc. det är abuse och det är fel dessutom. man ska aldrig abusa sin roll eller använda sig av korruption. det kommer konsekvenser om man abusar eller är korrupt. det är bara onödigt om man vet vad konsekvenserna är.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka