Accepterad Wille073 | Medlem ansökning (zimma_36)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Wille073

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Wilhelm

Vad är ditt discord namn? barananting

Vad är ditt födelsedatum? 10 Mars 2007

Berätta om din karaktär. Ja jag är då Jonas Melander o tycker om bilar o brukar ofta hänga runt vid piren då det ofta är "bilträffar" där vilket drar mig dit. Jonas är 25 år gammal och kommer ifrån norrlandsskogarna. Jonas tycker även om att vara med sina vänner och brukar åka runt med dom i stan men även piren med dom, då de också är bilintresserade.

Jonas har jobbat på en del ställen bland annat Postnord men även andra jobb, men sedan ung ålder har Jonas begått småbrott som snatteri och annat då hans familj levde i fattigdom vilket gjorde så att han blev mobbad, nuförtiden försöker Jonas att ändra på sig till en bättre sida då han inte orkar med det kriminella längre.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag själv är hyfsat erfaren på att roleplaya, och har även spenderat ganska mycket tid i andra rp servrar så vet hur man spelar så att säga. Jag roleplayar seriöst och försöker alltid hålla nivån så bra jag kan. Jag har även kört på servern sen några år tillbaka, så kan reglerna och vet hur serven funkar.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man spelar för att båda parterna i ett scenario kan vinna. Vilket gör det roligare för båda och inte bara en.

Hur hittade du Unive? Genom flera vänner och genom FiveM då den var störst då jag gick med.

Din Medlemskaps ansökan har Godkänts.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Tillbaka