Nekad Wille073 | Medlem ansökning (Darin)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Wille073

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Wilhelm

Vad är ditt discord namn? barananting

Vad är ditt födelsedatum? 10 Mars 2007

Berätta om din karaktär. Ja jag heter Jonas Melander och jag tycker väldigt mycket om bilar, Jonas jobbar just nu på Postnord men vill i framtiden jobba som mekaniker, han tittar ofta när mekonomen lagar bilar ute på gatorna. En del gånger brukar Jonas även hämta upp folk ifrån sandy och kör dom dit dom ska. Jonas hänger mycket nere vid piren då han tycker om bilarna där. Jonas hänger även med vänner då och då.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag själv är hyfsat erfaren på att roleplaya, och har även spenderat ganska mycket tid i andra rp servrar så vet hur man gör. Jag roleplayar seriöst och försöker alltid hålla nivån så bra jag kan. Jag har även kört på servern sen några år tillbaka, så kan reglerna och vet hur serven funkar.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man spelar för att båda parterna i ett scenario kan vinna. Vilket gör det roligare för båda och inte bara en.

Hur hittade du Unive? Genom flera vänner och genom FiveM då den var störst då jag gick med.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka