wille071 | Ansökan till Support [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

W1LL3

Aktiv Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
556
Reaction score
56
Vad är ditt namn i verkligheten? Wille Johansson

Vad heter du på discord? WILLE123 #7415

Ange ditt födelsedatum 13 November 2007

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Vardagar: 16:00-22:30 (kanske längre) Helger: från jag vaknar tills jag vaknar

Berätta om dig själv Jag är en kille på 13 år fyller 14 i november jag går i 7an på junkaremålsskolan i Tranås och jag har ett stort intresse för datorer och spel. Jag gillar att lära mig mycket om nya grejer jag ska försöka lära mig att börja koda och programera. Jag är också en väldigt social person som väldigt social person som gillar att hänga med vänner och vara ute.

Vad skulle du göra om du blir staff? skulle göra så mycket jag kan för att bli support, om nån vill typ snacka med nån högre än mod sr.mod
då skulle jag vissa de till ticket eller försöka få tag på philip eller quirks eller fråga om det e nått jag kan hjälpa dem med, och självklart.
skulle jag innan jag försöker få tag på de skulle jag ha frågat vad handlar det om och om det e nått de inte vill berätta om Då skulle försöka
få tag på de eller tex. om nån har problem en felaktig ban skulle jag fråga de om vad det står när de försöker komma in i unive om det e nått jag inte kan fixa så skulle jag försöka få tag på den som bannade honom och fråga varför han hade blev bannad. och om det e nått som e hans fel alltså den som blev bannad då så, skulle jag väg vissa de till unive.se unives Egna forum där man kan söka om saker eller göra banöverklagelse.

Hur länge har du spelat på Unive? sen december tror jag

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Unive? Jag vill bli support just för att jag gillar och hjälpa folk så himla mycket, och att förbättra mig igenom allt hard work i resan för jag har testad och hjälpa några och de tycker själva att jag va bra på det med support och liksom bara att försöka hjälpa alla så mycket som mjöligt!. Som sagt är jag en social person så jag gillar att snacka med nytt folk och lära känna nya personer och ha en mycket bättre kontakt med folk i staff teamet. Det verkar vara jävligt kul att vara support för att man får hjälpa folk osv

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Genom att Hjälpa alla på 1 försöka hjälpa dom om de är så att dom har nått som behövs o kollas igenom elr nån felaktig ban eller bara hjälp om de är ny här men känner sig lite lost elr utanför så kommer jag alltid och finnas där för alla!!. om och den bra bilden några i staff teamet då menar jag typ andra supports och d dem fick rätt bild jag försöker och det kommer jag ftf göra, Ändå om jag inte blir support nu kommer jag ABSOLUT!! inte ge upp det är min dröm och mitt mål e att verkligen va en lojal och framsättande sida av mig för att jag vill hjälpa unive till o bli till den bästa server VIKTIGAST bästa Communityn

Har du några tidigare erfarenheter? Nej inte direkt men jag är servervakt så jag kan en del och jag kan typ alla kommandon.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? noclip (då flyger man runt och är onsynlig och då har man möjlighet att specca folk osv)
/goto (id) då teleporteras man till dens id som t.ex någon reportat så ser man deras id och drar till den personen.
/tpm (då tp´r man till sin marker man lagt ut på kartan)
/freeze (du fryser man en person exakt i den positionen dom stog i innan man skrev freeza
/sqlban [id] [anledning] [dgr] men ksk ej är den ordingen men det står ju när man skriver sqlban och det är iallafall så man bannar ej person
/sqlbanoffline då bannar man en som är offline och om man vill hitta deras perm id så skriver man /sqlsearch sen dens steam namn t.ex så kmr perm [id] upp!
/sqlunban [hexid] då unbannar man en som tidigare har blivit bannad men bara om dom gjort en ban-överklagelse
/bring [id] då drar man en annan person till sig
/revive [id] då får man dom till full liv igen men man får ej abusa med det!
/toggleid då ser man andras id så det är lättare att banna dom men jag rekomenderar /togglename så ser man id och steam namn ifall man vill ha deras perm id
/dv (då despawnar man en bil så den försvinner!)
/kick [anledning] då tar man dom till fivem sen skriver meddelandet som man gjort eller varningen!
/sc Staff chatt
/givemoney ger pengar
/setjob Du ger angivet id ett speciellt jobb
/giveitem Du ger angivet id ett föremål
/giveweapon Du ger angivet id ett vapen
/giveaccountmoney ger pengar till en spelares konto
/noclip man är osynlig och åker runt o speccar
det finns fler också
Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? Ja, som sagt kan jag lära mig saker väldigt fort.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? nej.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? nae inte vad jag vet

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka