Nekad wille071 | Ansökan till Servervakt [Emilia]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

W1LL3

Aktiv Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
556
Reaction score
56
Vad är ditt namn i verkligheten? wille johansson

Ange ditt födelsedatum 13 November 2007

Vad heter du på discord? wille071

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Helger: typ 13-03.00 vardagar: 16.30-22.30 pga skola så kan variera men varje dag kommer jag vara aktiv.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag började i december

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Om jag blir servervakt skulle jag absolut inte utnyttja mina saker jag kan göra jag får utan snarare låta dem utnyttja mig, jag vill att de ska styra hur jag agerar och ser på saker. Jag kommer få lättare att prata med staffs och reflektera över situationer som kan sluta med ban/spark men det är något jag sällan kommer göra utan staffs bekräftelse och jag kommer att klippa alla scenarion när jag spelar. Jag tänker att om jag blir servervakt kommer det vara något som breder ut mycket i discord för mig, kan prata med nya personer och personer ställer frågor till mig vilket jag tycker är väldigt intressant.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? jag vill kunna ha bättre kontakt med staffs/supports och jag vill göra servern så bra som möjligt och få ut alla lallare och alla som bryter mot regler.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag skulle bidra till en bättre kundservice och en snabbare support samt mer utvecklade och snabbare svar vid frågor i form utav att jag är kompis med servervakt men också att de är kompis med mig och att vi har kontakt regelbundet om eventuella frågor där staffs behövs.

Varför ska just du bli servervakt? Just jag ska bli servervakt därför att det är många just nu som är svåra att få tag på som sägs ha öppna dms men aldrig svarar. Jag vill förändra det och kunna vara lite utav en livlina till staffs som är dåliga på att svara och ofta upptagna, jag tar emot frågor och tar de vidare med mina närmsta "kollegor" som då är staffsen. Jag kommer att finnas där och ge så mycket uppdateringar som möjligt, frågor som människor har kan också gå till mig eftersom att jag är så pass nära med staffs. Jag vill att vi ska ha ett litet community där alla frågor är öppna och alla "staffs" och "servervakter" kan hjälpa till och svara på de. Jag kommer ha respekt för alla jag möter.

Varför vill du bli servervakt? Just jag vill väl bli servervakt därför att jag tycker många servervakter utnyttjar sina krafter och kickar folk som inte gjort något helt utan klipp eller liknande bevis. Jag tänker inte vara en av dem som utnyttjar sina krafter och just därför kommer jag vara en bra servervakt. Jag ska speciellt bli servervakt därför att jag tänker lära mig, förbättra mig och fortsätta att utvecklas i discord och kommando relaterat, precis som min whitelist hjälp mig i mitt rollspel. Men jag kommer inte utnyttja mina saker jag kan göra på något sätt, utan allt ska vara fint balanserat. och jag vill göra unive till en bra server :)

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? jag har ganska bra koll på kommandon eftersom jag har en kompis som har varit servervakt .

Är du whitelistad på serven? ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans ja, det va en mc kille utanför marja lisa som jagade en kille och jag sa om du slår han så är du dum på riktigt och då gick han fram till mig och sparka ner min mc och då jag gick jag till hans mc och sparka ner hans mc och då slog han till mig och då slog jag tillbaka. men jag har lärt mig efter det.

Spelar du på någon annan server för tillfället? nej

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka