Nekad Wille03 | Medlem ansökning [PN14]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Wille03

Icke Medlem
Meddelanden
261
Reaction score
18
Vad är ditt namn i verkligheten? Kim Forsrot

Vad är ditt discord namn? Wille03#8502

Vad är ditt födelsedatum? 28 April 2004

Berätta om din karaktär. Rapp i käften, Har diagnoser Adhd, Mild tourettes Medicineras daligen. Vem va Kim innan han flyttade till staden? F.D arbetare på varvet, levt på havet mer än på landet. Blev varslad och söker nytt liv. Målet är att komma på fötter igen och leva ett problemfritt liv. Tre positiva saker om Kim Lojal, Pålitlig, social. Tre Negativa saker om Kim: Oförutsägbar, delvis galen och dålig med personlig ekonomi. han är en person som är öppen för nya förslag och alltid nästa går med på vad som och han är också ganska på, och folk kan uppfattas som konstig eller att han inte kan bete sig men allt de är ju på grund av hans diagnoser som han har ganska svårt med men arbetar inte heller så mycket för att göra nått åt de. om folk inte kan acceptera att kim är som han är så kan dom bara dra, kim står för den han är och de han gjort. han är även bra på att prata liksom han kan baa rabbla ut massa saker, han är även bra på att övertala folk om saker. Kim kommer försöka skaffa ett riktigt jobb men han har ju svårt att göra det och faller lätt in i fel spår så som med droger och olagligheter, men han har innan varvet och på sjön även arbetat med försäljning mer exakt som bilförsäljare ett par år och va vice chef, även haft mäklare ett par år som arbete.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har tidigare spelat här och vart med sen 2020 sen så skulle jag anse att jag har en rp förmåga som kan tillföra bra och roliga scenarion till servern samt spelar jag inte för och vinna utan för att alla ska ha de roligt och få en bra upplevelse, samt är jag inte rädd för och bjuda på mig själv

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man behöver inte alltid satsa på att vinna ett scenario själv utan att man ibland kan låta dom andra i scenariot vinna. säg att det är ett trafikstopp och jag anser att jag behöver visitera dig och så ser jag att du har något du inte få ha på dig men kan rpa på att jag inte ser det eller hittar det, kort sagt att man rpar för att alla ska ha de roligt

Hur hittade du Unive? minns ej spelat sen 2020 på servern från och till

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka