Accepterad Wille0211 | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Wille0211

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Användarnamn: Wille0211

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198191766525/

Vad är ditt discord namn? Wille#4338

Hur gammal är du? 16+

Berätta om din karaktär. Bosse Okéke. Kommer från algeriet och är 19 år. Han är en ickekrimminell person som gillar att jobba och skaffa vänner. Han är social av sig och har mycket humor.

Varför ska just du bli whitelistad? Bosse kommer tillföra mycket till servern genom det sociala och skapa flera roliga scenarion där inget våld är inblandat då Bosse är en fredlig och snäll person.

Hur många timmar har du på FiveM? 540

Hur hittade du Multistaden? Kompisar som upptäckte servern.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nope

Hej utveckla gärna lite mer om din karaktär samt varför du ska blir whitelistad!

MVH Pontus

Bosse kommer från algeriet som sagt. Jag och min bror Lasse lämnade algeriet då våra föräldrar lämnade oss där. Vi kom hit till sverige 2008 och har bott här sen dess. På vardagarna slaktar vi kyckling och på kvällarna brukar vi köra runt och träffa nya vänner. Vi har stort intresse för bilar och gillar därför att köpa nya bilar och göra om dom. Bosse är som sagt mycket snäll och trevlig person som är mycket bilintresserad.

Varför ska just du bli whitelistad? Som sagt tillför Bosse mycket till servern då han har mycket humor och gillar att umgås med vänner. Samt skapa roliga scenarion. Som sagt är han mycket bilintresserad och gillar därför att köpa mycket nya bilar och göra om dom och visa upp för sina vänner. Men för att köpa nya bilar måste han såklar jobba mycket och tjäna pengar. Därför kommer jag vara mycket aktiv på servern när jag väl har tid, mest aktiv på helgerna såklart. Han är inte mycket för kriminella saker och satsar därför på gäng som är roliga och sköna att umgås med.

Roligt att läsa, kul att du utvecklade dina svar!

Kommer godkänna denna ansökan och du kommer att få rollen "whitelistad" i discord, välkommen!

Mvh,
AprimoX

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka