Accepterad Wille0211 | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Wille0211

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Användarnamn: Wille0211

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198191766525/

Vad är din discord tagg? Wille#4338

Var är du avstängd? FiveM Servern

Vad är du bannad för? Bannad för RDM på greenzone.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Detta skedde samtidigt som det var servermöte i discorden. Jag och mina polare körde runt lite och skämtade med varandra. Vi stannade på torget och han började slå något slag på mig. Jag knivhögg honom och därför blev jag bannad. Detta skedde i kanten på torget vid ett övergångsställe.

Eftersom det var servermöte rpade inte någon riktigt, inga scenarion skapades och vi körde bara runt lite och skämtade med varandra som sagt. Kompisen dog inte heller och ingen spelare var i närheten som såg oss förutom adminen som troligen spectatade mig.

Adminen pratade inte ett ord med mig om vad som hänt utan jag blev instant perm bannad utan att ens ha sett honom... Vilket jag tycker är rätt dåligt, han borde iaf ha pratat med mig om situationen.

Just att detta sker på ett servermöte tycker jag också är rätt dåligt då inga riktiga scenarion skapas och ingen pratar med varandra under servermötet då alla lyssnar på personen som pratar i mötet. Men jag förstår varför jag har blivit bannad.

Har du varit avstängd här förut? Isåfall förklara varför. Nej

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Slutat skämtslå varandra och istället hitta på något annat att roa oss med. tex fortsätta som vi gjorde med att köra runt i en bil eller till och med lämnat och lyssnat extra noga på mötet.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Inte slåss även om det är på skämt. IRL hade man ju inte gått runt och slagit och knivhuggt sina vänner på skoj.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka