Nekad Wille0211 | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Wille0211

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198191766525/

Ditt Hex-ID: 11000010dcc6bfd

Vad är din discord tagg? wille4338

Vem var det som bannade dig? Hug02008

Bild på banmeddelande: ban.PNG

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Vet ej. Någon satte på rasistisk musik och var inne i menyn så kunde ej komma in i radio och ändra. Men han kanske trodde det var jag som satte på låten.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skulle bli skjutsad till torget när någon satte på låten. Vet ej vem det var.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag kunde självklart hoppat ut ur bilen och sprungit därifrån men vi var i närheten av torget.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Väldigt länge sedan minns ej. Var när servern hette multistaden.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde självklart hoppat ut ur bilen och sprungit resten av vägen men vi var så nära torget.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Händer detta igen hoppar jag ut ur bilen eller lämnar servern om det inte är ett pågående scenario.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka