Nekad wille.sandsten | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

wille.sandsten

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199380635023/

Ditt Hex-ID: 1100001000056ba

Vad är din discord tagg? Börje#5981

Vem var det som bannade dig? shasta00

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-01-01 203244.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag vet varför stafs valde bannade mig. jag gjorde misstaget att c logga under scenario. jag är ganska ny till rp och jag försökte mitt bästa under alla scenarion men under detta scenario fastnade jag i esc menyn. Jag visste inget bättre än att starta om datorn. sen när jag skulle joina servern igen och fortsätta scenariot var det redan försent. Jag trodde verkligen att det var okej att relogga om man buggade inom ett scenario, dels för att scenariot ska bli bättre men dels för att alla ska få en bättre upplevelse. nu i efterhand förstår jag att detta går under regeln combat loggin och om ni hade gett mig en till chans hade jag verkligen inte gjort på samma sätt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag hade ett polis Jag och bilen gick sönder så jag hoppa ur blev aristerad och c loggga under scenario

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej det var ingen felaktig ba

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. nej har inte blivit det tidigare men har lärt mig va mina minstag och ve att jag gjorde fel

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att stanat kvar i spelet och inte valt och c loga

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja har lärt mig att man inte stänger ner spelet och att man holler sig till reglerna

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka