Nekad wille | Medlem ansökning [Sebastian]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

wille.

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
3
Vad är din steam profil länk? https://s.team/p/fvvq-qpcb/qfpdmbvp

Vad är ditt namn i verkligheten? William

Vad är ditt discord namn? willepillepung#0235

Vad är ditt födelsedatum? 7 Februari 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter "Ali Abdi" och är född år 2000 (21) år. Jag är snäll och trevlig till mina vänner men mot fiender ett monster, men ibland kan jag bli lite arg på mina polare om vi bråkar. Båda minna föräldrar dog redan när jag var 9 år i en hemsk jordbävning 2005 i indiska oceanen. Redan när jag börja i mellanstadiet kunde man börja se vilket håll jag var påväg mot jag hade det tufft. Jag började lära känna kriminella vänner i den trakten jag bor i, jag börja hålla på med knark redan då som 11 åring. Det blev värre och värre från knark till vapen säljare. Nu när jag är 21 år. Ägnar jag mycket av min tid av planering av rån jag och mina vänner tänker göra om vi får vår kriminellroll. Polisen kommer få det tufft om man får säga så. Vi har gjort det hela våra liv vi vet vad vi gör och hur det går till. Mina intressen är att göra pengar.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För bättre rollspel på servern och att så många som möjligt har kul med sitt rollspelande/spelande

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? För att jag vill kunna söka nya arbetes utmaningar och även kanske vara lite mer kriminell.

Hur hittade du Unive? Jag vart rekomenderad servern av en kompis och testade den direkt och kommer inte att sluta.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att bli bättre t.ex sätta sig in i situationer mm.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att bli den bästa rollspelande på servern. Vilket är svårt när man har hård och mycket konkurans

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka