Accepterad wille | Ban överklagan [MOB]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

wille.

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/user/fvvq-qpcb

Ditt Hex-ID: steam:11000013eebba10

Vad är din discord tagg? willepillepung#0235

Vem var det som bannade dig? Eken

Hur lång tid var din ban? 20 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? VDM

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att dom trodde att jag körde på en kille med flit fast det var en bugg i spelet som gjorde att jag inte såg någon annat/annan än min bil jag hörde dom bara. Jag kan först dom fast tycker inte att det var mitt fel att det var en bugg.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var inne på mekonomen sedan så kom det en bugg som gjorde att allt försvann förutom min bil, jag hörde bara massa med olika röster fast jag inte såg någonting allts förutom min bil som jag satt i. Sedan så tänkte jag att jag behövde åka därifrån för att restarta mitt spel men när jag börja att åka så stod det någon i vägen som jag råkade köra på då så hörde jag bara en röst som skrek aj, så jag frågade vad som hände men hann inte få ett svar innan jag vart bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det var en felaktig ban pågrund av en bugg som gjorde att jag inte kunde se någonting. Jag kan absolut förstå att han bannade mig för att jag körde på en oskyldig person vilket man inte får. Men jag såg ju inte han och är väldigt ledsen att jag råkade köra på han. Det skulle betyda väldigt mycket om ni unbannar mig för att jag älskar eran server och erat community och gillar ingen annan server.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad en gång tidigare pågrund av Rdm suntförnuft vilket jag absolut kunde förstå för att jag gick och försökte ta folks bilar. Vilket jag ångrar nu i efterhand. Men har inte gjort det sen dess så har absolut lärt mig av mina misstag som jag har gjort.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Om du menar denna ban som jag fick nu så är väll det ända jag skulle kunnat gjort att starta om spelet direkt. Men om du menar den bannen jag fick förut så skulle jag kunnat vart en bättre medborgare och inte varit kriminell.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att göra det enkla istället för att göra någonting krångligare än vad det är alltså att bara lämna direkt så man inte råkar köra på någon i onödan som är oskyldig.

Har du läst våra regler? Ja

Ska rapportera in bugget, tack för att du förklarar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka