Nekad wille | Ban överklagan [MOB]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

wille.

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/user/fvvq-qpcb

Ditt Hex-ID: steam:11000013eebba10

Vad är din discord tagg? willepillepung#0235

Vem var det som bannade dig? 320master

Hur lång tid var din ban? permanent

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? VDM

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att visa att det inte är okej att köra på/in i folk även om det inte är med flit.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag körde in min bil i en gränd och skulle vända där det stog en tjej som vägrade att flytta på sig jag tutade först på hon men hon flyttade fortfarande inte på sig sen så skulle jag försöka att köra bredvid hon jag men råkade köra på hon i ca 10 km/h.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Reglerna är ju att man inte ska köra på folk med flit, vilket jag inte gjorde. Det var ett fel av mig men ändå tycker jag att det är överdrivet att bli permabannad för en sak man inte ens gör med flit. Dessutom så vägrade hon att flytta på sig så tycker att det är lika mycket hennes fel.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. suntförnuft det var att jag gick och fråga folk om jag kunde få pengar.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att tjäna mina egna pengar istället för att tigga.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja.
jag kommer inte att köra på folk
inte tigga
inte slåss m.m

Har du läst våra regler? Ja

Senast ändrad:
Tillbaka