Nekad wille | Ban överklagan [Christoffer Wanzel]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

wille.

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/user/fvvq-qpcb

Ditt Hex-ID: steam:11000013eebba10

Vad är din discord tagg? willepillepung#0235

Vem var det som bannade dig? 320master

Hur lång tid var din ban? permanent

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? VDM

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att dom trodde att jag körde på en person fast det inte ens var jag. Det var en annan person

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde bil på motorvägen och sedan så vart jag bara bannad för VDM jag vet inte varför och tycker att det är bedrövligt att man bannar en oskyldig person.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja det var fel, för att det inte var jag som körde in i nån.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. rdm suntförnuft. Vilket jag inte har gjort sedan dess

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Vet inte

Har du lärt dig någonting efter din ban? Vet inte riktigt det var inte jag som har gjort fel ju.

Har du läst våra regler? Ja

Du har gjort flera överklagan tidigare där staff har sagt att detta inte är anledningen till din avstängning men du fortsätter. Vi kommer att neka denna och om 24 timmar får du göra en ny där du förklarar vad som verkligen har hänt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka