Accepterad wille | Ban Överklagan [Guden]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

wille

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199249118536/

Ditt Hex-ID: 11000014cd25548

Vad är din discord tagg? Wille TOP#4212

Vem var det som bannade dig? Guden

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-05-15 135021.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag loggade ut när jag hade dött mitt i havet och då tolkade guden som att jag fortfarande var med i ett senario

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var med i ett senario där jag och mina två vänner blev rånade och då när min kompis blev genomsökt så fick jag en chans att fly så jag gjorde det och hoppade ner för oljeplatån och började simma där ifrån och det gjorde så att jag åkte ifrån senariot och efter jag simmat ett tag så dog jag och då blev jag sur och tänkte att jag ändå inte var med i scenariot eftersom jag var så långt bort från platån och att jag höll på att skjunka till botten medan jag var död så då loggade jag ut för min mamma hade varit på mig för det var sent. sedan gick jag och la mig och nu efter skolan så skulle jag gå in och då var jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker att det var en felaktig ban för att ifall man simmar långt bort från en platå mitt ute i ingenstans och sedan dör i vattnet och börjar sjunka ner till botten medan det gamla scenariot som jag sprang och simmade ifrån fortsätter som är fortfarande på oljeplatån. Då är jag ju inte med i scenariot som är kvar på oljeplatån och då eftersom att ingen skulle hitta eller ens leta efter mig på havets botten så tänkte jag att det var okej att logga eftersom det var sent och morsan tvingade mig lite att gå av eftersom det var sent.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag hav blivit bannad 9 gånger tidigare med denna gång och det har varit för olika anledningar som första var för jag lallade och då lärde jag mig att man inte bara skulle gå runt och söka bråk på piren eller på andra ställen utan försöka snacka istället för direkt slå. andra gången var för Powergaming då jag flög ner från en liten bro med en moppe och inte ramlade av och trög U utan bara sa aj och skrev att jag hade ont och sedan började lite senare köra där ifrån. sedan tredje gången kommer jag inte ihåg vad jag blev bannad för men det var inte så länge. sedan har vi fjärde gången där jag blev bannad för att jag hade en för ljus röst och då tänkte det var för jag skrek och då hade för ljus röst men sedan femte gången var för lall att jag dansade på en bil på piren när det var typ parti. Femte gången blev jag bannad för för ljus röst och då fick jag veta att man skulle använda en voice changer så då skaffade jag en sådan och fortsatte spela. sjätte gången så blev jag bannad för hets men vart senare unbannad efter en halvtimma och åttonde gången blev jag bannad blev jag felaktigt bannad för Powergaming när Bulten tog fel ID på mig och inte någon annan som bar mig. Nionde gången var denna som jag tycker att det är rätt att man bannar för clog men i detta läge så tycker jag att det inte är en clog eftersom jag inte är kvar i scenariot och att jag simmade ut i mitten av havet i nån minut så då var jag långt bort och då drunknade jag och sedan så hade min mamma sagt åt mig några gånger att stänga av så då medan jag höll på att skjunka och var nån meter under vattenytan så loggade jag för att gå och lägga mig och sedan kom jag inte online på mer än 15 timmar för det var ju som att jag blev 12 timmad då jag var på havets djup.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag tycker jag inte gjorde helt fel för ifall man blir 12 timmad så kan man lämna ifall man inte påverkar scenariot eller det tar slut och eftersom jag var ute i havet där ingen skulle hitta mig och började sjunka ner till botten. så tänkte jag att jag kunde logga för det var sent och att scenariot som jag flytt ifrån inte påverkade mig och jag var utanför det så lämna jag. Jag vet inte vad annat jag kunde gjort för jag påverkade inte scenariot och då behövde jag sova så jag logga för jag tänkte inte direkt vara kvar i 12 timmar.

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har inte lärt mig något nytt då jag har börjat spela mycket mer seriöst på senaste och bara blivit felaktigt bannad på den tiden. Jag har läst och kunnat alla regler och förstår att Clog är ett av dom grövste sakerna man kan göra men jag ber om att ni förstår att detta inte var en Clog som påverkade någon annan eftersom att jag inte var med i scenariot och var där ingen skulle hitta mig.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det förstår jag.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka