Accepterad Wille | Ansökan till Servervakt [Tuggummi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

William

Icke Medlem
Meddelanden
372
Reaction score
8
Vad är ditt namn i verkligheten? Wille. Har dyslexi säger inte att ni ska behandla denna ansökning speciellt vill bara att ni håller ett öga för stavfel.

Ange ditt födelsedatum 22 November 2005

Vad heter du på discord? Wille#6958

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Eftersom jag är en väldigt seriös i mitt skolarbete mm. Spelar jag mest på helgerna. Mitt schema kan se ut så här:
Måndag - Torsdag 19:00-21:30
Fredag - Söndag 18:00 - 01:30

Hur länge har du spelat på Unive? Jag gick med i Unive i maj (2021) med sedan lämnade för att ta en paus och sen kom jag tillbaka.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Eftersom att jag har planerat att ansöka som polis igen. Känner jag att sist jag var det var det väldigt många som lallade samt copbaitar. Om jag blir servervakt kommer detta att förbättras då det för min rp nivå samt server. Jag själv vill kunna vara mer social t.ex. kunna rp mer på piren samt torget. Jag skulle aldrig abuse dessa perms osv, jag själv är en person som tycker om rättvishet och att saker sköts rätt.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Då jag har varit det förut och vet regler samt hur det fungerar känner jag att, det behövs mer servervakter. Samt för att göra understöd för er staffs. Men också för att kunna visa min moral för denna server, min respekt och att göra rätt. Känner att jag vill sätt mig själv i ett större arbete.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag skulle/kommer att bidra med seriösa straff alltså jag kommer att göra mitt arbete noggrant, t.ex. ifall någon bryter mot en regler kommer jag alltid att skriva en anledning som är utvecklad, kommer alltid visa både att dem gjorde fel men samtidigt att visa vad dem gjorde fel. Så när dem läser meddelande ser dem vad denna person gjorde för fel, och då kommer denna person att förbättras och kunna lära sig. Då kommer denna person lära sig något samtidigt dem sitter sitt straff för det.

Varför ska just du bli servervakt? Eftersom att jag själv är en väldigt mogen person som alltid utför mitt arbete noggrant samt utvecklat. Tycker att jag ska bli servervakt då jag har varit det förut. Vill bli servervakt också för att utföra bättre rp-nivå. Då jag kan visa folk vad som är rätt samtidigt som dem sitter sitt straff. Jag tycker om att förklara för personer. Tycker om att lägga press på mig ibland och detta skulle göra att jag har ett eget ansvar för att fixa till personer som bryter mot regler. Tycker att det är väldigt roligt att ha sådan ansvar.

Varför vill du bli servervakt? Jag vill bli eftersom att min uppfattning är både att det behövs mer servervakter men samt att jag själv vill bli det då jag vill visa min kunskap för att göra förbättring på server samt, visa åtgärder ifall folk bryter mot regler. Jag själv anser inte att servervakt jobbet handlar om att banna folk. Jag anser att det handlar om att hjälpa till staff samt lära nybörjare vad som är rätt, men om dem bryter mot regler är det alltid en ban eller kick.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /ooc - Du skriver i ooc chatten (denna chatt används bara för viktiga saker). /sv - Du skriver i servervakt chatten (denna chatt används bara för viktiga saker). /kick (id) (anledning) - Du kickar personen ifrån servern. /svban (id) (anledning) - Du servervaktbannar personen ifrån servern i 1 timme. /dv (radius) - Du dvar en bil/fler bilar från det avståndet du väljer radiusen att vara.

Är du whitelistad på serven? Ja är medlem på servern.

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Har blivit felaktigt bannad av en svban en gång, löste sig. Har också varit ip bannad, inte på grund av mig.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej.

Senast ändrad:
+rep
-Tidigare erfarenheteter.
-Mogen.
Sammanfattningsvis: Hade varit en bra servervakt och tycker han förtjänar denna rollen till 110%.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka