Nekad wille österberg | Ban överklagan [Nizze]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Vacwille™

Aktiv Medlem
Servervakt
Meddelanden
230
Reaction score
91
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199029509719/

Ditt Hex-ID: 11000013fbb5e57

Vad är din discord tagg? staywierd#7304

Vem var det som bannade dig? retarden

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? lyssnar inte på när han säger till och lallar som icke medlem

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag var med en person vid piren och han vella att jag skulle bära runt på han och jag lyfte upp han när jag gick runt med han så gick jag till garaget vid piren när jag skulle släppa han så kunna jag inte för det buggade till och jag försökte säga det på så bra sät utan att prata ooc att förklara att jag inte kunna släppa han och de var lall tyckte retarden som bannade mig men sen så kom hans kompis och lyckades få bort han sen vart jag bannad

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag stod vid garaget vid piren och pratade med en som jag hade lyft upp och hans kompis hans kompis hjälpte mig att ta bort han från mig efter som det hade buggat men jag sa aldrig ordet buggat men sen efter han kom bort från mig så börja han försöka slå mig men jag sa vad gör du och sen drog dom precis inan jag skulle ta ut min bil så vart jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. personen som buggade fast i mig kom loss från mig med hjälp av sin vän sen efter dom frog i hasn bil så skulle jag ta ut min bil så vart jag bannad men han sa åt mig att släppa han jag försökte förklara för han att de inte gick för han buggade fast i mig jag skrev det i ooc chatten men han trodde inte på mig och inte retraden heller så derför bannad han mig och han tyckte att jag lallade med

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ooc halv ooc ooc i /sme

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja jag skulle inte gått runt och bärt på han vid piren eller inte ens huvudtaget bära runt på folk för det kan hända så att det kan buggade så man inte kan släppa

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag har lärat mig att inte bara lyfta upp något och springa runt med hen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag förstår om ni gör det

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka