Nekad wille österberg | Ban överklagan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Vacwille™

Aktiv Medlem
Servervakt
Meddelanden
230
Reaction score
91
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199029509719/

Ditt Hex-ID: 11000013fbb5e57

Vad är din discord tagg? staywierd#7304

Vem var det som bannade dig? maTTe

Hur lång tid var din ban? perma

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit permanent avstängd för: RDM jaktgevär ~MaTTe Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag åkte förbi med min bently och såg att securitas var där inne och täkte busa lite med dem och jag tog ett vapen och skjöt i luften och sen så såg jag en person om sprang naken på en gräss matta och jag skulle skjuta brevid han men jag råka prika han och det var absolut inte meningen :C

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag hade ganska tråkigt så jag åkte till en jaktafär och köpte ett jaktvapen och jag såg tidigare att det stod securitas vid kontoret så jag tänkte busa lite men jag tänkte aldrig på konsikvenserna det jag gjorde var att skjuta i luften och sen dra med bilen så dom skulle bli rädda och sen såg jag en person och jag tänkte skjuta mot han men jag råka vrida skjuta vid fel lägge och råkade döda han det var inte meningen att prika han skulle bara skrämma han med

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej det var absolut inte fel men jag förstår absolut felet jag har gjort men jag tänkte aldrig på konsikvenserna nu i efter hand när jag vart bannad så vart jag super lädesen och hatar mitt liv för jag vet inte vad jag sak ta och spela för mer för unive var det bästa jag visste för varje gång jag kom hem från skolan så var det bara unive jag tänkte på och var så glad när jag spelade det jag fick jätte många vänner där ifrån som jag är vän med just nu.

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ooc halv ooc ooc i /sme och copbait

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? absolut hade jag kunnat gjort något anolunda jag hade kunnat aldrig börjat skjuta i luften så att securitas blir rädd jag hade istället kunnat varit med minna vänner som var vid piren och några vid torget och haft roligare en deta nu

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har lärt mig jätte mycket nu efter detta jag har lärt mig att tänka efter om man gör något innan man gör det och att inte skjuta huvudtaget varken i lufet eller mot någon jag har lärt mig att jag kommer hata mig själv efter detta och att man aldrig mer ska försöka få uppmerksamhet på ett sätt som inte är smart för fem öre och att jag ska härdan efter tänka efter på vad jag gör i framtiden

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag kommer förstå till 100% om ni nekar den för att jag är dum i huvudet så mycket det bara går

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka