Accepterad Willcasch | Whitelist ansökning [Hugge R/Liam]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Willcasch

Icke Medlem
Meddelanden
61
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199108259050/

Vad är ditt namn i verkligheten? William karlsson

Vad är ditt discord namn? Willcasch

Vad är ditt födelsedatum? 15 September 2004

Berätta om din karaktär. Min bakgrund är att jag är ifrån Malmö (rosengård) har bott där hela mitt liv var kriminell innan, och hatar polisen men har försökt lämna de bakom mig och fokusera på mitt nya liv. Jag är 30 år som har kommit till multistaden, där jag jobbar på postnord just nu, men trivs inte jättebra så ska förmodligen säga upp mig. Mina intressen är bilar och gillar att köra snabbt, och köra med vänner. Jag har tyvärr suttit inne 2 gånger för just vårdslöshet i trafik, och olovlig körning samt bilstöld, men de är något jag har lagt bakom mig och försöker bara utveckla mig hela tiden framåt.

Varför ska just du bli whitelistad? För jag vill bli en del av denna serven, vill kunna utveckla mina affärs möjligheter, exempel kunna uppgradera mitt jobb. Vill även kunna utveckla min karaktär och då tror jag att whitelist kan vara en bra början.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För denna servern verkar riktigt nice och har några vänner som spelar här och vill kunna spela med dem, och denna servern matchar mina önskemål om hur en server ska fungera. Den verkar vara väldigt bra konstruerad och allmänt trevlig, mycket folk som spelar på den så den är aldrig död. Poliser, brandmän och ambulanspersonal brukar alltid vara online så de känns tryggt.

Hur hittade du Multistaden? Min kompis spela på denna så de var en självklarhet för mig att börja här, inte bara för han utan också för att den hade en bra ledning och de är ordning och reda på servern inte nått troll utan bra kontrol.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att ha så kul som möjligt och hela tiden utveckla min karaktär framåt och mitt egna rollspel, och därför tror jag de är en bra sak att börja med att komma med på Whitelist för kunna utveckla min karaktär.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej inte för tillfälligt spelade på en annan innan men eftersom Multistaden var där mina kompisar spelade så valde jag att sluta spela på den andra och spela bara på denna, och de är ajg nöjd, med.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka