Nekad Willcasch caschsson | Ban överklagan [Arblom]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Willcasch caschsson

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
1
Länk till din steam profil: : https://steamcommunity.com/profiles/76561199108259050/

Ditt Hex-ID: 1100001446cfcea

Vad är din discord tagg? Willcasch#0613

Vem var det som bannade dig? Kurt

Hur lång tid var din ban? 24h

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: suntförnuft (sportbil till drogställe)

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet faktiskt inte, jag hade ingen koll på att man inte fick köra sportbil till drog ställe. Men uppenbarligen så fick man inte det och därför bannade dem mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag köpte mig en bmw m4 på piren, sedan åkte jag upp till drogstället och började plocka blommor. Jag plockade och plockade tills jag hade fått upp till 200 blommor som jag sedan ville sälja för att tjäna pengar. Jag gick fram till en kille han tackade nej sedan kom en kille fram till mig och sa " har du blommor som du säljer " jag svarar ju såklart ja. Jag sålde mina blommor och hoppade in i min bil för att åka därifrån. Jag hann åka en liten bit sedan vart jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. g tycker det var rätt att skicka ut mig från servern men att ge mig en bann när jag hade noll koll på att man inte fick köra en sportbil upp dit. Men nu i efterhand är det väl en rätt ban på mig eftersom man inte får köra sportbil dit.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har inte blivit bannad

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Mina tidigare banningar har också varit att jag inte förstått vad man får och inte får göra. Första ban var att jag tog ett stjänste fordon och det var en uppenbar ban eftersom jag efteråt läste reglerna och fattade att man inte fick göra det. Min andra ban var att jag skulle sälja jaktvapen på piren vilket jag blev blåst på eftersom en kille sade till mig att man fick bara man var whitelistad. efter dessa två bansen så tog jag kontakt med en vän irl som spelar på servern ( DENKO ). Han förklarade alla regler och jag tog snabbt in dem i hjärrnan.

Har du lärt dig någonting efter din ban? a det hade jag. Om man inte får köra sportbil upp dit så hade jag kunnat köpa mig en annan slags bil som man får köra upp dit. Då hade jag ju inte blivit bannad.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka