Accepterad Willcasch | Ban överklagan [ Zenqy ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Willcasch

Icke Medlem
Meddelanden
61
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199108259050/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Willcasch

Vad är din discord tagg? Willcasch#7103

Vem var det som bannade dig? Axel

Hur lång tid var din ban? Permanent

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Slåss på Greenzone

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom jag slogs på greenzone

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hamnade i slagsmål på bilfirman, sedan när jag satte jag mig i min bil, och blev sedan skjuten. Jag lämnade spelet och nu senare på kvällen när jag skulle gå in så har jag blivit bannad. Så jag blev bannad för jag slogs på greenzone.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel, visste inte att bilfirman var under greenzone så de är mitt fel och jag ber om ursäkt, det kommer absolut inte hända igen om jag blir unbannad. Om jag hade vetat det, hade jag absolut inte gjort de eftersom jag vill följa reglerna och ha så roligt på servern som möjligt.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Sunt förnuft, eftersom jag körde ifrån polisen även blivit bannad för copbait, eftersom jag stod och drifta när en polis kom. Detta är inget som har upprepats efter jag blivit unbannad.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Hade kunnat kolla upp bättre fakta om reglerna och var greenzone ligger. Nu har jag läst igenom alla Multistadens regler och har full koll på vad man får göra och inte.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte slåss på områden där det ej är tillåtet, och kolla om fakta och information om vart man får slåss och inte får slåss

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka