Accepterad Willcasch | Ban överklagan[Network19]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Willcasch

Icke Medlem
Meddelanden
61
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199108259050/

Ditt Hex-ID: 1100001446cfcea

Vad är din discord tagg? Willcasch#7103

Vem var det som bannade dig? nyman

Hur lång tid var din ban? 7 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? fear rp

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? eftersom jag dödade en kille som försökte råna mig med kniv

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Händelsen var så att jag hade varit vid kokain stället där man alltså verkställer kokainet, och hade precis fått mitt kokain (109g) jag springer ut till min bil, och sätter mig i bilen, men eftersom den hade gått sönder så kunde jag inte köra den så bestämmer mig för springa, jag börja springa ner för gatan och då kommer den en kille springades med kniv bakom mig, och skriker upp med händerna. Denna person är överhuvudtaget inte ens nära mig, så jag springer runt ett hörn, där han inte ser mig och drar fram mitt basebollträ. Denna person (nyman) ser inte mig så jag drar fram basebollträet och slår ner han tills han dör, han här revar då sig själv och försöker återigen gå till attack men jag som både är större och starkare lyckas döda han återigen, jag springer därifrån samtidigt som jag ringer mina kompisar som är med i gäng och är kriminella för att få backup, sen blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker det var en felaktig bann eftersom denna killen då (Nyman) som försöker råna mig inte var i närheten av mig, så tycker jag att det är realistiskt att jag inte blir rädd, plus att jag har både kniv och basebollträ som jag kan försvara mig med, plus massa kompisar som kan komma och skydda mig vid ett samtal. Tycker det är tråkigt att han ska banna mig bara för jag lyckas slå ner och döda han för han är dålig på att attackera med kniv. Om man ska tänka realistiskt så är det mer realiskt att man springer ifrån personen som försöker råna dig och om du sedan har vapen som du kan försvara dig med är det väll ganska obvious att man använder dem om man har lägen som jag i detta fall hade. Tycker inte jag skulle behövt vara rädd i den situationen eftersom det egentligen jag som hade övertaget i situationen eftersom jag var både större och starkare plus snabbare, och bättre på slåss en han här Nyman

Hur många tidigare avstängningar har du? 7

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad av lite allt möjligt tex clogg, sunt förnuft, copbait och rp fail. Detta har jag idag tagit lärdom av eftersom dessa bans var mer när jag var ny på servern och hade inte direkt läst på alla regler. Men nu har jag läst på reglerna och vill utveckla mig själv i ''rollspelet''.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja att spela rädd, men det tycker jag att inte skulle behövts eftersom det inte var någon jätte hotad situationen, framförallt eftersom han inte ens var nära mig utan jag var 5-6 meter framför spingades, medan han skrek på mig. Tror om man hade satt denna situationen i irl life, så tror jag faktiskt ingen hade stannat om nån hade haft kniv på sig, om du skulle haft ett försprång på 5-6 meter, det är inte så direkt att han kan kasta kniven efter mig utan han behöver springa ikapp mig, vilket han inte kan.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Både ja och nej

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka