Accepterad Willcasch | Ban överklagan [Kazlick]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Willcasch

Icke Medlem
Meddelanden
61
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199108259050/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Willcasch

Vad är din discord tagg? Willcasch#7103

Vem var det som bannade dig? Dumble

Hur lång tid var din ban? 79 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Vdm och stöld av tjänstefordon

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att dumble har missuppfattat det hela, eftersom jag jobbar som vakt och körde efter en som hade kallat mig och min kollega busunge och dragit kniv.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kollega patrullerade vid torget, rätt som det är så kommer en moped och drar fram en kniv och kallar oss horungar, vi kör efter och han tvärnittar framfär mig så jag kör in i honom.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker det är en felaktig bann eftersom jag kan inte bli bannad för stöld av tjänstefordon om jag själv jobbar som vakt och kör min egna bil, sen tycker jag inte heller att jag kan bli bannad för vdm om han kör runt i parken och mot rött ljus och sedan bromsar framför mig så jag kör in i honom, om han hade stannat från de första så hade aldrig detta hänt.

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har slagits på greenzone och kört ifrån polisen. Efter dessa banns har de inte upprepats, och jag har skött mig. även blivit bannad för copbait

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inget särkillt eftersom det inte var mitt fel, utan han jag jagade satte sig själv i situationen sen vet jag inte hur jag kan bli bannad för stöld av tjänstefordon om jag själv jobbar som vakt, och kör en vaktbil, men Dumble kanske inte såg att jag jobbade som det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Inget särkillt eftersom jag inte har gjort något fel!!

Har du läst våra regler? Ja
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top