Accepterad Willcasch | Ban överklagan [edvin]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Willcasch

Icke Medlem
Meddelanden
61
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199108259050/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Willcasch

Vad är din discord tagg? Willcasch#7103

Vem var det som bannade dig? samuel

Hur lång tid var din ban? 60 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: RDM ~Samuel.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag och min polare, körde runt med hans motorcykel vid torget, helt plötsligt blir båda slagna vid torget av en nybörjare med buggade kläder som tar motorcykeln och kör iväg utan anledning riktigt fail rp. Min polare låste den och sedan sprang vi dit. Min polare tar sedan upp motorcykeln så vi tänker ja skit i de så vi kör vidare, denna spelare återigen slår oss, så vi får nog min polare slår ner han så han dör, han lämnar (c loggar) och vi båda blir bannade för Rdm när det egentligen var min kompis som döda för självförsvar.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Historian är att jag och min kompis precis hade kommit in på servern och jag var och hämtade ut min hoj. När jag kör ut ur parkering kommer det en kille som slår ner oss och tar min hoj och kör iväg. Jag hinner låsa min motorcykel och stänga av motorn vilket gör att han bara hinner köra några meter innan motorn stannar. Jag springer fram till min motorcykel tar tillbaka men återigen blir jag nedslagen och han fortsätter slå mig. Jag slår då tillbaks för självförsvar och han dör, hade tänkt ta denna individen till sjukvården men han loggar ut direkt och jag blir bannad sekunden efter.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Lite felaktig kan jag nästan säga då jag inte tror att Samuel såg hela scenariot utan att han bara såg när jag slog ner killen och trodde att det var vanlig RDM. Men jag inser även att jag bryter RDM då jag slår tillbaka i självförsvar.

Hur många tidigare avstängningar har du? 6

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad av lite allt möjligt tex clogg, sunt förnuft, copbait och rp fail. Detta har jag idag tagit lärdom av eftersom dessa bans var mer när jag var ny på servern och hade inte direkt läst på alla regler. Men nu har jag läst på reglerna och vill utveckla mig själv i ''rollspelet''.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag hade kunnat göra annorlunda är att jag inte hade slagit tillbaka och istället clipa situationen och gå in i support och skicka till staffs osv.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Det är att jag ska clipa situationer som dessa och även att jag inte ska slå tillbaka i ''självförsvar'' och bryta mot RDM.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka