Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199108259050/
Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Willcasch
Vad är din discord tagg? Willcasch#7103
Vem var det som bannade dig? 4zenqy
Hur lång tid var din ban? 7 dagar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Stöld av tjänstefordon
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag råka sätta mig i en polisbil som var igång men de var ej med mening råka trycka fel. men mitt fel och jag ber om ursäkt kommer inte upprepas
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Var vid parkeingshuset vid torget, skulle ta ut min bil som jag gjorde, när jag sedan skulle sätta mig i den, så råka jag istället sätta mig i en polisbil som var igång, tänkte köra den till sidan så jag kunde sätta mig i min egna bil men då blev jag bannad
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel eftesom jag satte mig i polisbilen men det var ej med meningen, jag ber om ursäkt och det kommer inte upprepas
Hur många tidigare avstängningar har du? 4
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har slagits på greenzone och kört ifrån polisen. Efter dessa banns har de inte upprepats, och jag har skött mig.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att tillkallat bärgningsbil som hade kunnat flytta bilen så jag hade kunnat ta ut och köra ut min egna. Jag ber om ursäkt och detta kommer inte upprepas om jag bli unbannad.
Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att inte vara råka sätta mig i polisbilar och istället tillkalla hjälp, i sådana situationer,.
Har du läst våra regler? Ja
Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Willcasch
Vad är din discord tagg? Willcasch#7103
Vem var det som bannade dig? 4zenqy
Hur lång tid var din ban? 7 dagar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Stöld av tjänstefordon
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag råka sätta mig i en polisbil som var igång men de var ej med mening råka trycka fel. men mitt fel och jag ber om ursäkt kommer inte upprepas
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Var vid parkeingshuset vid torget, skulle ta ut min bil som jag gjorde, när jag sedan skulle sätta mig i den, så råka jag istället sätta mig i en polisbil som var igång, tänkte köra den till sidan så jag kunde sätta mig i min egna bil men då blev jag bannad
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel eftesom jag satte mig i polisbilen men det var ej med meningen, jag ber om ursäkt och det kommer inte upprepas
Hur många tidigare avstängningar har du? 4
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har slagits på greenzone och kört ifrån polisen. Efter dessa banns har de inte upprepats, och jag har skött mig.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att tillkallat bärgningsbil som hade kunnat flytta bilen så jag hade kunnat ta ut och köra ut min egna. Jag ber om ursäkt och detta kommer inte upprepas om jag bli unbannad.
Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att inte vara råka sätta mig i polisbilar och istället tillkalla hjälp, i sådana situationer,.
Har du läst våra regler? Ja