Accepterad willboww | Medlem ansökning (9jonte)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

willboww

Medlem
Meddelanden
107
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? William

Vad är ditt discord namn? Willbow0017

Vad är ditt födelsedatum? 24 Mars 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Ali johansson född 1997

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? impulsiv,pratglad, modig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Ali Johansson föddes och växte upp i Stockholm, i en förort med både svenska och invandrarbakgrunder. Hans föräldrar kom från Syrien och började ett nytt liv i Sverige när Ali var liten. Trots de svårigheter som deras nya liv i ett främmande land innebar, gjorde de sitt bästa för att ge Ali och hans syskon en trygg uppväxt. Ali kände sig alltid lite mellan två världar – han ville passa in i det svenska samhället, men samtidigt var hans familj och kultur väldigt viktig för honom. Som tonåring började Ali umgås med fel personer, och det dröjde inte länge innan han blev inblandad i mindre brott, såsom snatteri och småstölder. Under åren utvecklades det till större brott, och vid 18 års ålder var han inblandad i narkotikahandel och andra illegala aktiviteter. Hans liv tog en vändning när han blev gripen för sitt brott och fick tillbringa ett par år i fängelse. Under sin tid där började han tänka på sitt liv och vad han ville göra framöver. Han förstod att han inte kunde fortsätta på samma sätt, särskilt med tanke på att han inte ville att hans familj skulle bli besviken på honom. När han släpptes fri försökte Ali börja om på nytt. Han tog jobb inom byggbranschen och började jobba hårt för att skapa ett bättre liv för sig själv och för att göra sina föräldrar stolta. Trots sin vilja att lämna det gamla livet bakom sig, känner han ibland en dragning till den spänning och makt han en gång hade. Ali kämpar med att balansera sitt gamla och nya liv och försöker hitta sin väg i en värld där allt inte alltid är så svart eller vitt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en karaktär med en intressant bakgrund och starka inre konflikter. Jag tycker om att skapa realistiska scenarier där både jag och andra spelare får utvecklas och ha kul tillsammans.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte bara spelar för att själv vinna, utan ser till att alla inblandade får en chans att utvecklas och ha roligt. Till exempel, om man är jagad av polisen, kan man ge motspelaren en liten fördel för att göra scenariot mer intressant och dynamiskt.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? VDM (att använda sitt fordon som ett vapen), Metagaming (att använda information utanför spelet för att påverka spelet) och RDM (Random Deathmatch – att döda utan anledning).

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Senast ändrad:
Jag ser att du spelar på en annan rp server. Är du beredd att lämna den för unive?

Jag ser att du spelar på en annan rp server. Är du beredd att lämna den för unive?
ja, jag är helt säker på att jag ska lämna alla andra servrar och börja köra på unive. Har alltid sätt att unive är den största servern och har brorsor som kör och kört sedan 2021.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka