Nekad willboww | Ban Överklagan [Watchsixpack]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

willboww

Medlem
Meddelanden
107
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198368883454/

Ditt Hex-ID: steam:1100001185b02fe

Vad är din discord tagg? willbow0017

Vem var det som bannade dig? watchsixpack

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-06-23 194452.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Själv tror jag att jag fick denna ban samt de 2 krim varningarna eftersom att jag inte rpade tillräckligt på skador när vi kraschade i en väldigt hög hastighet. Jag sköt även mot polisen vilket inte var den sista utvägen för mig. Det som hände var att vi var jagade av 2 stycken polisbilar och när vi var ute på motorvägen så blev vi pittade i ca 280 km/h och bossen ramlade ut ur bilen. Jag sitter kvar i bilen och rpar på skador men absolut inte tillräckligt. I dedär läget skulle jag nog varit avsvimmad eftersom att det var en så stor krasch. Efter jag hade gjort /me ont,yr,nackspärr osv så hoppar vi ut ur bilen och där ser jag att bossen står på vägen och 2 poliser har vapen mot honom. En i bilen säger då vi måste hjälpa honom. Och då börjas de skottas och poliserna skottar ner bossen så jag tar också upp vapen och skjuter mot poliserna eftersom att de sköt mot mig och avrättade bossen. Jag borde istället vänt mig om och försökt springa iväg ifrån situationen ist för att skjuta mot poliserna. Det var inte helt sista utvägen eftersom att jag kunde sprungit ifrån platsen. I ban bilden står det att jag fick ban för brist på social rp också men det kan jag ej förstå. De riktade ju mot våran boss, Borde jag bara sprungit fram och pratat med dessa poliser då? Det stod även shoot on site men det tycker jag inte heller är rätt eftersom att jag började skjuta efter att poliserna sköt mot mig. Alltså jag sköt inte mot poliserna först utan de sköt mot mig först. Men jag förstår att jag fick ban och varningar eftersom att jag sköt poliserna när det ej var sista utvägen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi var jagade av 2 polisbilar sen blev vi pittade där våran boss flös us och då väljer de i bilen att skjuta mot polisen och då hoppade jag också in och sköt mot de.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det är fel att jag anklagades för "shoot on sight" eftersom jag inte sköt först, utan sköt tillbaka mot polisen som sköt mot mig först. Jag förstår att mitt agerande inte var helt rätt, men jag tycker att jag inte borde få en så hård ban när jag faktiskt försökte rollspela bra, även om det kunde varit bättre. Och inte startade skjutandet. Jag fattar att jag fick ban för att jag sköt mot de när de ej var sista utvägen absolut men att de andra kom med tkr jag e lite felaktigt och därav blev en för lång ban. Jag har verkligen lärt mig av mina misstag och detta kmr inte att ske igen. Jag önskar verkligen att jag får en ny chans och kan komma in på servern igen. Jag har verkligen förstått mitt misstag.

Men jag tycker iaf att det inte är en felaktig ban men kanske lite för hård.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja jag har fått kortare bans för lite olika småsaker men jag har lärt mig av mina misstag och har blivit mycket bättre på att följa reglerna sen dess.
min första ban jag fick var för att jag inte rpade på bilkrasch. Jag körde hem med en vän och vi körde över de små broarna vid trygghansa ungefär o då körde jag först in i en soptunna och sen så kraschade jag mer. Jag tappade fokus och rollspelade inte. Nu var jag väldigt ny på servern när detta hände.
Min andra ban var att jag gjorde emoten e mafia framför en polis och det var lite lalligt.
min tredje ban fick jag för emote abuse. Jag lärde mig att det inte är värt det, även om det går snabbare att göra något. Det är inte heller rättvist mot andra spelare.
pban. Det var meta gaming där vi skulle göra en ansökan i dc o då snacka vi igenom planen o sen skrev vi i DC ska vi göra de nu eller sen under scenariot.
Efter dessa händelser har jag blivit mer noggrann med reglerna och är nu mer fokuserad på att spela på en hög rp nivå.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag borde rpat mycket bättre på skadorna och försökt ta mig undan platsen så snabbt som möjligt så att det blir ett roligt scenario för polisen me. Vi hade kunnat göra ett fritagning scenario senare isf.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig att aldrig skjuta mot poliser om det verklkigen inte behövs samt att man måste leva sig in i spelet och tänka hur hade det varit om detta var verkligheten t.ex. i krascher. elr när man tänker om att skjuta mot poliser. Det händer nästan aldrig irl.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka