Nekad willboww | Ban Överklagan [SHABBE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

willboww

Medlem
Meddelanden
107
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198368883454/

Ditt Hex-ID: steam:1100001185b02fe

Vad är din discord tagg? willbow0017

Vem var det som bannade dig? Shabbe

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-03-13 185812.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staff valde att banna mig eftersom jag åkte runt med två vänner,en var medlem i MS13 och den andra var på väg att gå med i deras gäng. Jag körde bilen och även om jag själv inte rollspelade som kriminell så fattar jag att det kunde se ut som att jag var inblandad i gäng grejer eftersom att jag åkte runt i deras bil. jag var fortfarande anställd i gänget eftersom att jag precis hade blivit unbannad, vilket jag inte kunde ändra på för bossen inte var online. men när ja tänker nu efteråt så hade jag kunnat kontakta staffs o be dem att ta bort mig ur gänget.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och två vänner var på väg till en klädaffär för att byta kläder. Vi åkte i en bil som var MS13ns och jag körde.sen blev jag indragen till ett staff samtal där de frågade varför jag rollspelade som kriminell. Jag berättade att jag inte gjorde det, men han sa att jag åkte runt i en MS13 bil och att jag fortfarande var anställd i gänget. Jag försökte förklara att jag inte kunde kicka mig själv eftersom bossen inte var online. När jag blev unbannad tidigare under dagen, skickade jag tre stycken /helps och frågade om jag fick vara med mina vänner även om de var kriminella. Jag kunde inte se några svar och vet inte varför. När jag försökte förklara detta för staff blev jag tillsagd att hoppa support, men jag kunde inte göra det eftersom jag inte var medlem. Jag fick inget svar utan blev bannad direkt även om jag försökte förklara det till staff.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det var en felaktig ban eftersom jag aldrig gjorde något kriminellt och försökte ta reda på vad som gällde med att va me folk från gäng genom att skicka /helps. Jag trodde att det var tillåtet att åka med en person som faktiskt var medlem i MS13, speciellt när vi bara var på väg till klädaffären. Dessutom kunde jag inte göra något eftersom att jag fortfarande var anställd i gänget eftersom bossen inte var online.
Enligt reglerna får man inte rollspela som kriminell om man inte är kriminell. men i detta fall var jag endast med en vän som faktiskt var medlem i MS13. Jag gjorde inga kriminella grejer, och jag var endast anställd i gänget för att jag inte kunde kicka mig själv.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har fått 5 tidigare bans

min första ban jag fick var för att jag inte rpade på bilkrasch. Jag körde hem med en vän och vi körde över de små broarna vid trygghansa ungefär o då körde jag först in i en soptunna och sen så kraschade jag mer. Jag tappade fokus och rollspelade inte. Nu var jag väldigt ny på servern när detta hände.
Min andra ban var att jag gjorde emoten e mafia framför en polis och det var lite lalligt.
min tredje ban fick jag för emote abuse. Jag lärde mig att det inte är värt det, även om det går snabbare att göra något. Det är inte heller rättvist mot andra spelare.
pban. Det var meta gaming där vi skulle göra en ansökan i dc o då snacka vi igenom planen o sen skrev vi i DC ska vi göra de nu eller sen ,under scenariot.
den femte bannen var att jag skrev skjut han carlos din hora i ooc chatten och det kunde påverkat scenariot och det var hets i ooc.
Efter dessa händelser har jag blivit mer noggrann med reglerna och är nu mer fokuserad på att spela på en hög nivå.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Om jag hade fått tydligare svar från staff innan detta hände, hade jag kunnat undvika situationen. Jag kunde också ha valt att inte köra bilen själv och istället bara mött mina vänner vid klädaffären. Eller så kunde vi åkt i min bil.

Om jag kunde gå tillbaka i tiden, hade jag nog valt att inte köra bilen och istället tagit mig till klädaffären på egen hand. Jag hade också försökt kontakta staff på något sätt för att få tydligare svar innan jag gjorde något som kunde misstolkas och bli kickad ur gänget.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har lärt mig att även om jag tror att jag följer reglerna, kan saker tolkas annorlunda. Jag har också lärt mig att jag måste vara extra försiktig med vilka jag umgås med och hur det ser ut från staffens perspektiv.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, jag har lärt mig att även om jag tror att jag följer reglerna, kan saker tolkas annorlunda. Jag har också lärt mig att jag måste vara extra försiktig med vilka jag umgås med och hur det ser ut från staffens perspektiv. Jag har lärt mig att jag måste bli kickad ur gänget diretk när jag ej är kriminell och inte åka runt med deras bil. Om jag blir unbannad kommer jag att försöka att undvika att hamna i situationer där det ser ut som att jag är en del av ett gäng, även om jag bara är med vänner. Jag kommer också att vara mer aktiv i att söka svar från staff, kanske genom Discord eller andra kanaler, om jag är osäker på något. Jag hoppas att ni kan se min sida av situationen och att ni ger mig en chans att spela vidare på servern inom kort.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka