Accepterad Willbour191919 | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Wille1927

Icke Medlem
Meddelanden
25
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Wille

Ditt discordnamn: Wille1927#8342

Ange ditt födelsedatum 19 Februari 2006

Varför ska just du bli staff? Jag vill bli Staff för att jag vill hjälpa alla Staff och hjälpa hela server så att det kan bli så bra som möjligt. Och jag har också ett väldigt bra bemötande till personer. och jag kommer göra allt och vara väldigt aktiv och jobba så effektivt som möjligt. Så klart vill jag hjälpa med att få bort de som gör större eller mindre regelbrott på servern men också hjälpa dem så dem inte kommer göra om detta flera gånger. Jag känner också att jag är redo för denna uppgift och det är därför jag skriver denna ansökan.
Och jag kommer såklart också vara väldigt aktiv Staff ingame och svara på mkt /helps och samt /report.
Det finns också väldigt många lallare på servern som förstör många scenarion på grund av deras rp och jag vill hjälpa så mycket jag kan för att få bort dessa spelarna från server så att det ska bli en så bra server som det bara går.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? 3-5h vardagar

5-7h på helgdagar

Hur länge har du spelat på Unive? jag har spelat sen 19 februari så lite mer än ett halv år.

Har du tidigare erfarenheter som staff? nej det har jag inte.

jag kan många av kommandona.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Kriminell

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? helst inte donation och jobb men det andra vill jag.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka