Nekad wilko | Ban Överklagan [IAYZE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

wilko

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199164439108/

Ditt Hex-ID: steam:1100001000056ba

Vad är din discord tagg? knoxxxxen

Vem var det som bannade dig? Mild meta gaming

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? ingen aning därför gör jag en överklagelse

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag råna ett hus och satt i ett discord samtal men jag metade ju inte vi snacka om helt andra grejer

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag har inte gjort något fel och vill gärna prata med hen som banna mig så hen får säga vad jag gjorde för fel för jag metade inte som hen skrev

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har aldrig vart bannad på unive eller jo för typ 3 år sedan när jag var typ 12pr gammal å då kunde jag inte några regler alls

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag vet inte jag anser iaf att jag inte har gjort något fel

Har du lärt dig någonting efter din ban? har inte gjort något fel

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? japp

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka