Nekad wiliam147 | Ban Överklagan [cmail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

wiliam147

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199372295485/

Ditt Hex-ID: steam:11000015429dd3d

Vad är din discord tagg? slaktaren79/cuuuzzzz415

Vem var det som bannade dig? emilia

Bild på banmeddelande: lllllllllllll.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror jag blev bannad för staff diss om jag kommr ihåg rätt de va 1 år sedan ungefär samt så har jag it bild på bannen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag gjorde nått regelbrott sen så drog emilia mig till sup sedan så prata vi om bannen sen hade jag lite attityd vilket var fel av mig tror jag sa du jobbar gratis eller nått men jag kommer inte ihåg exakt de var 1 år sen och har bara 3 tidigare bans e ny inom fivem

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var 100 procent en koorekt ban och har tänk efter bannen tycker det var rätt

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. kommer verkligen inte ihåg

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag borde hoppat in i support men en bra attityd och varit lugn och låtit henne ta ärendet och ge dom återgärdan hon ville men jag var dum

Har du lärt dig någonting efter din ban? 100 procent

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka