Nekad WilhelmLö | Medlem ansökning [Ralle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

WilhelmLö

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Wilhelm Lönegård

Vad är ditt discord namn? WilhelmLö

Vad är ditt födelsedatum? 6 September 2006

Berätta om din karaktär. Wilhelm Larsson, 23, är en fascinerande individ med en stark och envis karaktär som härstammar från en tuff barndom. Med en passion för bilar sedan barndomen och en inbyggd äventyrslystnad, utforskar han street racing-scenen på kvällarna. Trots tidigare utmaningar har Wilhelm övervunnit hinder och flyttat för att starta om, vilket visar på hans öppenhet för förändring och nya möjligheter. I kärlekslivet är han känslig och söker en djup förbindelse som speglar hans komplexa, men fascinerande personlighet. Wilhelm är som en balanserad motor av tuffhet och känslighet, alltid redo att utforska nya vägar både på vägarna och i livet. Bilintresset förblir en konstant källa till kraft och mening i hans fascinerande resa.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag strävar efter att maximera mitt rollspel på servern och vill vara till hjälp för nya medlemmar, precis som jag fick stöd när jag började på Unive. Mitt mål är att underlätta deras start och skapa en välkomnande atmosfär. Genom att bidra till högkvalitativt rollspel vill jag skapa en berikande upplevelse för alla på servern och vara en positiv kraft inom gemenskapen.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario inom rollspel innebär att du som rollspelare medvetet agerar eller tar beslut som gynnar eller möjliggör framgång för de andra inblandade i scenariot, även om det kanske inte gynnar din egen karaktär. Det handlar om att prioritera en trovärdig och intressant utveckling av berättelsen över personliga framgångar eller fördelar.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Använd en röst som passar din karaktär, undvik att störa på servern och följ reglerna genom att inte utnyttja buggar eller tredjepartsmjukvaror. Det skapar en bättre och rättvis spelupplevelse för alla.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, var medlem på denna server för några år sedan.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka