Nekad Wilhelmdinho | Whitelist ansökning [Colin-SD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Wilhelmdinho

Icke Medlem
Meddelanden
93
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198271988558/

Vad är ditt namn i verkligheten? wilhelm

Vad är ditt discord namn? MEATBALL#1908

Vad är ditt födelsedatum? 13 April 2005

Berätta om din karaktär. Chen xue uppväxt i Hong kong han flyttade när han 12 år till Sverige men nu är han 24 år gammal och han kan flytande Svenska. Chen xue han är väldigt rolig att va med och är väldigt pratsam han har inte svårt att gå fram till en person som man inte känner och prata inte och Chen xue är väldigt trevlig mot folk som är trevliga mot Chen hans intressen är att prata och träffa nya vänner och personer och han gillar att vara trevlig mot folk. känslor han är glad nästan hela tiden och gillar att träffa personer.

Varför ska just du bli whitelistad? ommer bidra med en mer spelare med Whitelist jag kommer spela ofta på servern för att jag har börjat gilla RP ännu mer så jag kommer bidra med att spela på servern och vara trevlig mot folk och prata med folk träffa nya personer.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för att jag kommer bidra med trevlig RP mot folk och jag vill bli Whitelistad på just den här server för att jag tycker att funktionerna på server är 10x bättre än alla andra serverar och för att den här servern har aktiva spelare på servern. Det finns bra jobb och realistiska saker på server som är logiska. Det är därför jag vill just bli Whitelistad på servern

Hur hittade du Unive? jag hittade den här servern genom att leta på olika server sen såg jag att den hade många aktiva spelare på servern

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att vara den RP spelaren som kommer vara trevlig och glad som vill träffa nya personer på servern så jag vill att folk ska känna sig trygga när man kommer få whitelist.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? har testat swedish knigt men unvie va mycket bättre funkioner och mer spelare

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka