Nekad Wilhelmdinho | Whitelist ansökning [Colin-SD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Wilhelmdinho

Icke Medlem
Meddelanden
93
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198271988558/

Vad är ditt namn i verkligheten? Wilhelm

Vad är ditt discord namn? Wilhelmdulla#1908

Vad är ditt födelsedatum? 13 Februari 2002

Berätta om din karaktär. Jag heter är en som heter chow och han bodde eller va uppväxt i Hong Kong med en annan vän ifrån Hong Kong som följde med mig till multistaden han är 25 år och kan bli arg på folk fort och intresse är kinesiska snabba bilar

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag tycker verkligen att den här server är rolig och jag skulle vilja fortsätta spela på den här så skulle vilja bli whitelistad

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag kommer följa reglerna som finns i multistaden och respektera och inte säga saker som inte man ska säga tex rasism ord

Hur hittade du Multistaden? Jag hittade genom twich streamar och såg att den där server såg rolig ut

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att jobba och få upp till pengar och umgås med min Hong Kong vän som följde med mig till multistaden

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? För att de är bättre saker på server tex inventory och enklare att fatta hur man gör i server

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka