Nekad Wilhelmdinho | Ban överklagan [Zueside]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Wilhelmdinho

Icke Medlem
Meddelanden
93
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198271988558/

Ditt Hex-ID: https://steamcommunity.com/profiles/76561198271988558/

Vad är din discord tagg? MEATBALL#1908

Vem var det som bannade dig? philip320

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? lallig

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag och min kompis såg en person som spelade jättehög musik så vi tänkte vi drar och frågar om vi får åka med och han sa ja sen så åker vi han spelar skithög musik så det gick inte att höra mer sen blev jag bannad för att spela musiken men det va ju föraren så det är ju inte mitt fel. jag och min kompis hoppade bara in och satt där och lyssnade på musiken men han spelade musiken men jag blev bannad för att föraren spelade musiken så det är en felaktig ban för det va ju inte jag som gjorde något

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. vi va på torget och chillade sen såg vi snubben som spelade musik och då tänkte vi lär ju åka med han så gjorde vi det sen blev jag bannad när det va föraren som spelade musiken jag satt bara i bilen

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja det är en felaktig för att det va inte rätt person som ni bannade för att jag satt i bilen som passagerare men det va ju han som körde bilen som spelade musiken och han blev inte bannad men jag blev för att modden trodde att det va jag som spelade musiken så det är en felaktig ban

Hur många tidigare avstängningar har du? 6

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag körde för fort i stan en gång opch då blev jag bannad men jag har lärt mig att sätta på så den går max 80 km i timmen så jag inte blir bannad igen

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja att inte hoppat in i hans bil för att då skulle inte modden tro att det va jag som spelade musiken då skulle modden se att det va föraren som spelade musiken

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att inte hänga med lalligt folk som håller på och inte hoppa inm i främlingars bilar

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka