Nekad Wilhelmdinho | Ban överklagan (veni vidi vici)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Wilhelmdinho

Icke Medlem
Meddelanden
93
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198271988558/

Ditt Hex-ID: https://steamcommunity.com/profiles/76561198271988558/

Vad är din discord tagg? MEATBALL#1908

Vem var det som bannade dig? philip320

Hur lång tid var din ban? 14 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? att jag körde som en kriminell roll

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag dödade en person som hade irriterat mig och min kompis under en lång tid och vi tänkte döda han som va våran plan för att han höll på hela tiden mot oss och han slutade fattar inte varför personen inte blev bannad för lallande för han slog folks bilar och lekte runt hela tiden men jag och min kompis fick nog och dödade han och lämnade han i en sjö och han fail rp för han borde inte komma ihåg det men senare när jag träffade han så kände han igen mig och allt så han borde ha blivit bannad

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. fick min ban en dag efter jag dödade han som lallade och förstörde för mig och min kompis

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. skulle säga att det är felaktig för han som bannad mig va han som vi dödade och egentligen borde han inte komma ihåg att jag gjorde det men han fail rp så jag borde inte ha blivit bannad

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. fortkörning borde istället satt på så den går exakt 80

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att inte ha dödat han istället reporta han för att han lallar men trodde inte att han skulle fail rp och komma ihåg allt efter han dog men mycket fail rp av den personen

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att inte döda personen istället reporta han utanför rp så han kan sluta lalla runt och förstöra

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka